Werk & Studie alle pijlers

hoe om te gaan met onwillige assistente?

22-05-2011 17:29 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
v
h
h
Waarom worden ze niet gewoon ontslagen als zich consequent drukken van hun werkzaamheden?
h
Vervelend dat je niks verder bent gekomen.

Ik vind het wel opvallend dat de andere leidinggevenden man zijn en ze zich daar (heb ik het idee) toch net ietsjes minder verschrikkelijk gedragen. Vrouwennijd kan soms echt afschuwelijk zijn.... Heb je ook het idee dat ze jou minder serieus nemen dan je collega's?
g
Pfff, lastig hoor. Ik vind dit echt zo'n oneerlijke kutsituatie. Ik heb er zelf geen ervaring mee in een echte baan, wel in een bijbaan. Uiteindelijk ben ik weggegaan. Maar dat was uiteraard iets heel anders dan bij een baan met carrieremogelijkheden en afhankelijkheid van het salaris opstappen omdat een paar mutsen te lui zijn om na te denken en het leuk vinden om je te dwarsbomen. Dus bespreken is het beste, niet goed voor de sfeer, maar dat ie ie sowieso niet.

Is er al een ander gesprek gepland?
h
h.
@kitty, hoe is het nu?
Ozo.
Het klinkt alsof je een beetje bang bent voor ze en daarom een confrontatie maar uit de weg gaat, en zij nu over je heen lopen.
Ga in therapie!
h
Bah, wat vervelend zeg om met zulke ongemotiveerde mensen te werken! Ik zou vrees ik echt ruzie met ze krijgen. Ook niet professioneel dus. Ik denk dat je goed bezig bent en je benadert het iig zakelijk.
h
Heb je dossier opgebouwd?

Deze sneer heb je dus in elk geval gemeld, maar is dat schriftelijk geweest?
en aanvulling heb jij ook aangegeven dat je graag eerder om tafel wil?
Hoe reageerde je op die sneer?
Ga in therapie!
h
[h
hmmmzzzz.......valt er überhaupt nog wel met ze te werken dan? Lijkt me dat de sfeer dusdanig verziekt is, dan een normale werkrelatie niet meer mogelijk is.
[h
quote:kitty.elastic schreef op 18 juli 2011 @ 14:42:

@Kaaaaaaaaaaaaaatje: ik wil helemaal niet meer rond de tafel. Zij willen rond de tafel om over dat event te praten , meer over hoe zij de opdracht hebben gekregen

@ dubiootje: de sneer was tijdens het een werkoverleg met alle collega's erbij. Zij beweerde dat ik mijn vakantieplanning niet had doorgegeven, terwijl ik dit al 2 keer had gedaan. heb ik ook toen gezegd maar zij bleef maar nee zeggen ( nee hoor heb je niet gedaan ). Toen greep de senior in maar wel op zo'n manier waar niemand wat aan had.

zucht, ik weet het ook niet meer. Hoe moet ik in godesnaam nog assertiever naar hun toe zijn zonder ronduit een kreng te worden of mijn stem te verheffen? Ik probeer maar de wijste in deze situatie te zijn.

Ik ga nu iets zeggen wat je misschien niet wilt horen en wil er daarom aan toe voegen dat ik vond dat je geheel in je recht staat als het gaat om de dingen waarvoor je dit topic hebt geopend.

Kan het niet zijn dat deze "sneer" een misverstand was? Ik kan me namelijk voorstellen dat het heel moeilijk is om deze situatie nu nog objectief te bekijken en niet te denken dat alles een "issue" is.
h
Pff.. wat een lastige situatie zeg.

Je verdient een groot compliment voor je geduld en professionele houding. Hopelijk haalt een nieuwe afspraak met de leidinggevenden iets uit.
Waarom pik jij het dat zij zich als je baas gedraagt in het bijzijn van collega's? Jij hoeft toch geen verantwoording aan haar af te leggen?

Waarom moet voor jezelf opkomen en je gezag laten gelden betekenen dat je een kreng bent? Wat is er mis met je stem verheffen als ze over de schreef blijft gaan?

Nogmaals, volgens mij vind je het moeilijk conflicten aan te gaan en maakt deze vrouw daar handig misbruik van. Waarom laat je het aan de senior over om haar terecht te wijzen? Je bent zelf toch zeker vrouws genoeg?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven