Werk & Studie alle pijlers

hoe om te gaan met onwillige assistente?

22-05-2011 17:29 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
v
h
h
Waarom worden ze niet gewoon ontslagen als zich consequent drukken van hun werkzaamheden?
h
Vervelend dat je niks verder bent gekomen.

Ik vind het wel opvallend dat de andere leidinggevenden man zijn en ze zich daar (heb ik het idee) toch net ietsjes minder verschrikkelijk gedragen. Vrouwennijd kan soms echt afschuwelijk zijn.... Heb je ook het idee dat ze jou minder serieus nemen dan je collega's?
g
Pfff, lastig hoor. Ik vind dit echt zo'n oneerlijke kutsituatie. Ik heb er zelf geen ervaring mee in een echte baan, wel in een bijbaan. Uiteindelijk ben ik weggegaan. Maar dat was uiteraard iets heel anders dan bij een baan met carrieremogelijkheden en afhankelijkheid van het salaris opstappen omdat een paar mutsen te lui zijn om na te denken en het leuk vinden om je te dwarsbomen. Dus bespreken is het beste, niet goed voor de sfeer, maar dat ie ie sowieso niet.

Is er al een ander gesprek gepland?
h
h.
@kitty, hoe is het nu?
Ozo.
Het klinkt alsof je een beetje bang bent voor ze en daarom een confrontatie maar uit de weg gaat, en zij nu over je heen lopen.
Ga in therapie!
h
Bah, wat vervelend zeg om met zulke ongemotiveerde mensen te werken! Ik zou vrees ik echt ruzie met ze krijgen. Ook niet professioneel dus. Ik denk dat je goed bezig bent en je benadert het iig zakelijk.
h
Heb je dossier opgebouwd?

Deze sneer heb je dus in elk geval gemeld, maar is dat schriftelijk geweest?
en aanvulling heb jij ook aangegeven dat je graag eerder om tafel wil?
Hoe reageerde je op die sneer?
Ga in therapie!
h
[h
hmmmzzzz.......valt er überhaupt nog wel met ze te werken dan? Lijkt me dat de sfeer dusdanig verziekt is, dan een normale werkrelatie niet meer mogelijk is.
[h
quote:kitty.elastic schreef op 18 juli 2011 @ 14:42: