Werk & Studie alle pijlers

Hoe reistijd nuttig te besteden?

13-02-2018 12:51 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende maand start ik met een nieuwe baan waar ik ontzettend blij mee ben! Enig "nadeel" is dat mijn reistijd sterk zal toenemen; van 2 minuten lopen naar 50 minuten met de auto. Ik ben bang dat ik me ga vervelen onderweg en vraag me af wat andere mensen in de auto doen NAAST OP HET VERKEER LETTEN UITERAARD!

Luisteren jullie naar muziek? telefonisch vergaderingen? luisterboeken? ...?

Heeft er iemand tips om de reistijd wat aangenamer/nuttiger te maken?
nlies schreef:
13-02-2018 13:45
Dus jij bent ook zo iemand die denkt dat als ze op de fiets zit, een ander wel op jou let?
Goh wat een onzin.
Ik moest toen een half uur over een rechtdoorgaand fietspad fietsen dat compleet vrij lag van de autoweg.
Dan vallen er weinig ad hoc beslissingen te nemen en kun je best een luisterboek erbij hebben.
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:45
0.00% gewijzigd
Kun je niet met de trein naar je werk? Dan kun je gewoon een boek lezen of mails wegwerken.
Promethium schreef:
13-02-2018 14:32
Kun je niet met de trein naar je werk? Dan kun je gewoon een boek lezen of mails wegwerken.
Hoewel ik graag met de trein reis, is dit geen optie. Met de bus zou kunnen maar dan moet ik 2 bussen nemen en reistijd zal naar 1uur en 48 minuten gaan.
wilma36 schreef:
13-02-2018 13:02
De route maakt niet uit, ik woon in het noorden en ook hier moet je gewoon opletten wat een ander doet.
Tuurlijk het is altijd opletten. Hier is het vaak zo druk met veel onverwachtse manouvres tusse de verschillende rijbanen, je zit zo op een andere auto. Ik heb een tijdje in Alkmaar gewerkt en zodra ik van de A4 af was (schiphol), was het een verademing. Maar altijd opletten tuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven