Hoe reistijd nuttig te besteden?
dinsdag 13 februari 2018 om 12:51
Volgende maand start ik met een nieuwe baan waar ik ontzettend blij mee ben! Enig "nadeel" is dat mijn reistijd sterk zal toenemen; van 2 minuten lopen naar 50 minuten met de auto. Ik ben bang dat ik me ga vervelen onderweg en vraag me af wat andere mensen in de auto doen NAAST OP HET VERKEER LETTEN UITERAARD!
Luisteren jullie naar muziek? telefonisch vergaderingen? luisterboeken? ...?
Heeft er iemand tips om de reistijd wat aangenamer/nuttiger te maken?
Luisteren jullie naar muziek? telefonisch vergaderingen? luisterboeken? ...?
Heeft er iemand tips om de reistijd wat aangenamer/nuttiger te maken?
dinsdag 13 februari 2018 om 14:02
Goh wat een onzin.
Ik moest toen een half uur over een rechtdoorgaand fietspad fietsen dat compleet vrij lag van de autoweg.
Dan vallen er weinig ad hoc beslissingen te nemen en kun je best een luisterboek erbij hebben.
dinsdag 13 februari 2018 om 14:42
Hoewel ik graag met de trein reis, is dit geen optie. Met de bus zou kunnen maar dan moet ik 2 bussen nemen en reistijd zal naar 1uur en 48 minuten gaan.Promethium schreef: ↑13-02-2018 14:32Kun je niet met de trein naar je werk? Dan kun je gewoon een boek lezen of mails wegwerken.
woensdag 14 februari 2018 om 12:43
Tuurlijk het is altijd opletten. Hier is het vaak zo druk met veel onverwachtse manouvres tusse de verschillende rijbanen, je zit zo op een andere auto. Ik heb een tijdje in Alkmaar gewerkt en zodra ik van de A4 af was (schiphol), was het een verademing. Maar altijd opletten tuurlijk.