Human Resource Management NCOI
dinsdag 15 mei 2018 om 10:10
Ik was benieuwd of er mensen ervaring hebben met de E-learning opleiding van het NCOI: Human Resource Management?
Voor deze opleiding dien je een adviesrapport te schrijven voor de eerste module, maar ik vind het lastig om hieraan te beginnen en een juiste opbouw te vinden.
Zijn er mensen met enige ervaring hiermee? En voorbeelden hebben van een moduleopdracht (adviesrapport).
Alvast bedankt.
Voor deze opleiding dien je een adviesrapport te schrijven voor de eerste module, maar ik vind het lastig om hieraan te beginnen en een juiste opbouw te vinden.
Zijn er mensen met enige ervaring hiermee? En voorbeelden hebben van een moduleopdracht (adviesrapport).
Alvast bedankt.
dinsdag 15 mei 2018 om 12:39
Heb je geen eisen gekregen hiervoor? Wat denk je hiervan:
- inleiding waarom maak je dit verslag, waarom koos je dit onderwerp
- probleem waar gaat het eigenlijk over, waar lopen mensen tegenaan waardoor dit advies nodig is. Als het complex is, dit uitsplitsen in deelproblemen
- inventarisatie van oplossingen, met kopjes voor iedere mogelijke (deel-)oplosing
- evaluatie van de oplossingen
- conclusie/advies
- inleiding waarom maak je dit verslag, waarom koos je dit onderwerp
- probleem waar gaat het eigenlijk over, waar lopen mensen tegenaan waardoor dit advies nodig is. Als het complex is, dit uitsplitsen in deelproblemen
- inventarisatie van oplossingen, met kopjes voor iedere mogelijke (deel-)oplosing
- evaluatie van de oplossingen
- conclusie/advies
dinsdag 15 mei 2018 om 15:53
Als het goed is, staat in e-connect waaraan het moet voldoen. Deze punten zou ik heel specifiek volgen. Je zou kunnen googelen om een voorbeeld tegen te komen.199 schreef: ↑15-05-2018 10:10Ik was benieuwd of er mensen ervaring hebben met de E-learning opleiding van het NCOI: Human Resource Management?
Alvast bedankt.
Ik heb vorig een andere opleiding gedaan en wist ook niet helemaal precies wat er werd verwacht. Een voorbeeld gaf me net dat stukje zekerheid om te weten dat ik goed op weg was.
dinsdag 12 juni 2018 om 08:56