Ik baal!
woensdag 3 juli 2013 om 19:44
Hi allemaal!
Ik moet het even van me afschrijven, want ik baal echt als een stekker. Mijn foto kan naast 'Balen' in het woordenboek.
In mei heb ik het eerste gesprek gehad met de decaan van de hoge school waar ik in september wilde beginnen. Ik moest het 21+ traject volgen omdat ik door chronische aandoeningen mijn middelbare schooldiploma niet heb gehaald. Nu heb ik maandag de aanlegtest gemaakt, die je moet doen om verder te mogen met het traject. Binnen twee werkdagen de uitslag.
Gisteren was ik de hele dag afgesloten van internet en gelukkig vanmiddag weer aangesloten, meteen in de schoolmail gekeken: jawel! Geslaagd voor de aanlegtest! Ik zou nog een brief krijgen waarin staat welke toelatingsexamens ik moest inkopen. Ik wist al welke, dus ik wilde ze opgetogen en wel meteen gaan inkopen. Is een van de vakken in alle rondes al vol!
Nu moet ik afwachten of er nog iemand afzegt, maar ik verwacht niet dat dat gebeurd en daar baal ik echt ontzettend van!
Ik moet het even van me afschrijven, want ik baal echt als een stekker. Mijn foto kan naast 'Balen' in het woordenboek.
In mei heb ik het eerste gesprek gehad met de decaan van de hoge school waar ik in september wilde beginnen. Ik moest het 21+ traject volgen omdat ik door chronische aandoeningen mijn middelbare schooldiploma niet heb gehaald. Nu heb ik maandag de aanlegtest gemaakt, die je moet doen om verder te mogen met het traject. Binnen twee werkdagen de uitslag.
Gisteren was ik de hele dag afgesloten van internet en gelukkig vanmiddag weer aangesloten, meteen in de schoolmail gekeken: jawel! Geslaagd voor de aanlegtest! Ik zou nog een brief krijgen waarin staat welke toelatingsexamens ik moest inkopen. Ik wist al welke, dus ik wilde ze opgetogen en wel meteen gaan inkopen. Is een van de vakken in alle rondes al vol!
Nu moet ik afwachten of er nog iemand afzegt, maar ik verwacht niet dat dat gebeurd en daar baal ik echt ontzettend van!
woensdag 3 juli 2013 om 19:50
woensdag 3 juli 2013 om 20:01
quote:misslexie schreef op 03 juli 2013 @ 19:50:
Potverdorie morgen die decaan bellen, zeggen dat je knetter enthousiast bent en dat je per se mee wilt doen met dat vak. Wat en hoe maakt je niet uit, als je er maar bij kan want zin zin zin!! Dat zijn ze niet gewend hoor, dikke kans dat ze best nog iets willen regelen.Goed idee!
Potverdorie morgen die decaan bellen, zeggen dat je knetter enthousiast bent en dat je per se mee wilt doen met dat vak. Wat en hoe maakt je niet uit, als je er maar bij kan want zin zin zin!! Dat zijn ze niet gewend hoor, dikke kans dat ze best nog iets willen regelen.Goed idee!