Werk & Studie alle pijlers

Ik heb een baan!!!

26-03-2014 18:51 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed het is waarschijnlijk tijdelijk, en het is echt minimumloon, maar het is een BAAN! In een telefoonkamer gewoon mensen doorverbinden

Dat viel dus erg mee. Naar aanleiding van de berichten op dit forum dacht ik dat het een hel zou worden.

Voor alle personen die gisteren in mijn topic schreven dat ik NOOIT een administratief of callcenter baantje zou vinden:

quote:[...] schreef op 25 maart 2014 @ 21:56:

Een "administratief baantje" kun je schudden. Op 1 vacature komen vaak 400 reacties en die hebben vaak een stuk betere opleiding.

Succes!

DAG!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2014 20:21
Reden: naam verwijderd van andere forummer
% gewijzigd
Prachtig! :Imao: gefeliciteerd! Zo zie je maar weer, de viva vrouwen hebben niet altijd gelijk...
Ik wilde je eigenlijk feliciteren, maar ik vind het laatste wat je schrijft eigenlijk best gemeen.

Ben je wel wat aardiger aan de telefoon? Voor jou 10 anderen namelijk....
Jij was toch een troll?
Geniet van elke dag!
Gefeliciteerd! Maar dat laatste deel van je post is té kinderachtig voor woorden.
100% troll
Oh haha ik zie nu pas dat je zo doet tegen mij!

Een administratieve full time functie krijg je niet snel nee. Een callcenter gaat al makkelijker. Maar als het uitzendbureau jou telefoontjes laat verbinden voor minimumloon, prima. Gefeliciteerd. Dat was niet het soort baan waar ik op doelde, jammer dat je dat niet begrijpt.
Geniet van elke dag!
Oh en jammer dat je niet de rest van mijn post las, alleen dat stukje. Ik gaf namelijk oprecht advies.

Ps; http://www.ellegirltalk.n ... n-gebruikersnaam-gestolen

Dag!
Geniet van elke dag!
To riep vooral zelf in haar vorige topic wat zij allemaal niet kan...waaronder het vinden van een baan.

Lekker makkelijk naar een ander wijzen, er wijzen gelukkig altijd meteen 3 vingers terug.

Gefeliciteerd met je baan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vond het eigenlijk al verbazingwekkend dat ik de enige was die vond dat het echt bizar dat je het durfde om 9 jaar beroep hebt gedaan op je ouders zodat jij het beroep kon uitoefenen wat je wilde, en dat je daarnaast ook nog de schuld tav de studie wel door je vader wilde laten betalen.

Nu blijkt denk ik ook hoe je dat voor elkaar krijgt. Flink zieltjes winnen door jezelf in de slachtoffer rol te plaatsen terwijl je eigenlijk meer kan dan dat je doet voorkomen.

veelzeggend
Gefeliciteerd en goed dat het mee zit!!!

(Al vind ik 'callcenter werk' en een 'administratief baantje' wel twee verschillende dingen)

Ah laatmaar.
nou mijn onderbuurman nog een baan.Die zit hele dagen tegen zijn pc te schreeuwen
Dag trolliewollie!
quote:rosaliezoutewelle schreef op 26 maart 2014 @ 18:51:

[...]

DAG!Ghegheghe, dag lekkere trol van me. Lekker topics vullen zo?
Duurt wel even hoor, voordat TO alle reacties heeft gelezen...
Wat stond onderaan?

Ben nu wel benieuwd!
Ik begrijp niet wat iemand op een forum doet wanneer ze maar 1 pagina per uur kan lezen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Vind toch best wel knap dat je binnen 2 dagen een baan hebt.

Contract ligt bij je thuis? Dan kan je 1-6 beginnen nadat je het contract gelezen hebt!
Nou in ieder geval van harte gefeliciteerd met je baan.
Wat een raar topic..
quote:sientje84 schreef op 26 maart 2014 @ 18:56:

Prachtig! :Imao: gefeliciteerd! Zo zie je maar weer, de viva vrouwen hebben niet altijd gelijk...Bedankt! Zie net trouwens dat er ook een baantje in de buurt was als baliemedewerker. Dat leek me wel leuker, maar laat ik maar rustig beginnen. Het gaat hier om mijn eerste baan.
quote:miszlady schreef op 26 maart 2014 @ 19:14:

vond het eigenlijk al verbazingwekkend dat ik de enige was die vond dat het echt bizar dat je het durfde om 9 jaar beroep hebt gedaan op je ouders zodat jij het beroep kon uitoefenen wat je wilde, en dat je daarnaast ook nog de schuld tav de studie wel door je vader wilde laten betalen.

Nu blijkt denk ik ook hoe je dat voor elkaar krijgt. Flink zieltjes winnen door jezelf in de slachtoffer rol te plaatsen terwijl je eigenlijk meer kan dan dat je doet voorkomen.

veelzeggend??? Dat is niet helemaal waar. Dit is een zaak van netwerken. Mijn moeder werkt bij de gemeente en kent wel wat bedrijven daardoor. Zij heeft dit baantje dus voor me geregeld.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 26 maart 2014 @ 19:57:

Vind toch best wel knap dat je binnen 2 dagen een baan hebt.

Contract ligt bij je thuis? Dan kan je 1-6 beginnen nadat je het contract gelezen hebt!

ik hoop voor jou dat je heel veel inwerktijd krijgt.

eerdat jij de gebruiksaanwijzing van het telefoonsysteem hebt doorgelezen....
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Rosalie, gefeliciteerd met je baan! Nu maar mooi contact maken met je collega's. Ik heb je vorige topic deels gelezen; ik zou je toch nog steeds (samen met vele anderen) aanraden om psychologische hulp te zoeken. Ga naar de huisarts voor een verwijzing en zoek dan een psycholoog die je begrijpt.
Niet zelf geregeld.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven