Werk & Studie alle pijlers

Ik heb een baan!!!

26-03-2014 18:51 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed het is waarschijnlijk tijdelijk, en het is echt minimumloon, maar het is een BAAN! In een telefoonkamer gewoon mensen doorverbinden

Dat viel dus erg mee. Naar aanleiding van de berichten op dit forum dacht ik dat het een hel zou worden.

Voor alle personen die gisteren in mijn topic schreven dat ik NOOIT een administratief of callcenter baantje zou vinden:

quote:[...] schreef op 25 maart 2014 @ 21:56:

Een "administratief baantje" kun je schudden. Op 1 vacature komen vaak 400 reacties en die hebben vaak een stuk betere opleiding.

Succes!

DAG!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2014 20:21
Reden: naam verwijderd van andere forummer
% gewijzigd
Okay dan... in het vorige topic wat ik helemaal meegelezen heb gaf ik deze TO nog enigszins het voordeel van de twijfel maar bij dit topic ga ik het voor het aller- allereerst zeggen: Staan de hekken in Noorwegen soms weer open???
Ik ben blij voor je TO Laat die verzuurde huisvrouwen maar zeuren.
quote:canguro schreef op 26 maart 2014 @ 21:15:

Ik ben blij voor je TO Laat die verzuurde huisvrouwen maar zeuren.

Misschien eerst even alle reacties lezen?

Wel fijn voor je zeker om lekker zomaar om je heen zurig van je af te zeuren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:rosaliezoutewelle schreef op 26 maart 2014 @ 20:07:

[...]

??? Dat is niet helemaal waar. Dit is een zaak van netwerken. Mijn moeder werkt bij de gemeente en kent wel wat bedrijven daardoor. Zij heeft dit baantje dus voor me geregeld.Ze had schoon genoeg van je??
quote:rosaliezoutewelle schreef op 26 maart 2014 @ 20:07:

[...]

??? Dat is niet helemaal waar. Dit is een zaak van netwerken. Mijn moeder werkt bij de gemeente en kent wel wat bedrijven daardoor. Zij heeft dit baantje dus voor me geregeld.Blijkbaar heb je iets goeds gedaan waardoor je bent aangenomen. Ook bijzonder dat je ook niet reageert op het beginstukje van mijn post, deed je gister ook niet. je komt op mij gewoon bijzonder egocentrisch en op jezelf gericht over, of zoals we dat noemen, niet zuiver op de graat.
Ja ja....

Make that the cat wise.

Eerst 15 uur per dag lezen en super lang over je studie doen, en nu heb je "ineens" een baan. Morgen ben je zeker ineens afgestudeerd door een goede bui van je docenten. Yeah right.

Troll troll trolllll
Ik negeer de troll, maar ik vond de topic titel wel relevant, want... ik heb ook een baan!!! YES!!! Studeer in mei af en kan eind mei beginnen. En ik wilde deze baan erg graag dus ik ben helemaal blij!
quote:Enn schreef op 26 maart 2014 @ 21:19:

[...]

Misschien eerst even alle reacties lezen?

Wel fijn voor je zeker om lekker zomaar om je heen zurig van je af te zeuren?PMS of ben je alleen verzuurd ?
quote:minnim schreef op 26 maart 2014 @ 22:49:

Ik negeer de troll, maar ik vond de topic titel wel relevant, want... ik heb ook een baan!!! YES!!! Studeer in mei af en kan eind mei beginnen. En ik wilde deze baan erg graag dus ik ben helemaal blij!Gefeliciteerd!!!
quote:minnim schreef op 26 maart 2014 @ 22:49:

Ik negeer de troll, maar ik vond de topic titel wel relevant, want... ik heb ook een baan!!! YES!!! Studeer in mei af en kan eind mei beginnen. En ik wilde deze baan erg graag dus ik ben helemaal blij!Jee!! Gefeliciteerd! Als je maar genoeg tijd overhoudt voor het plannen (andere topic). Staat de vlag daar ook al uit?
De zee is groen
Bedankt! En ja hoor, tijd om te plannen is er ook nog wel - gelukkig hebben we de meeste grote dingen al geregeld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven