Werk & Studie alle pijlers

Ik iets anders, maar wat?

05-06-2025 16:32 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit erover te denken om te stoppen met mijn baan bij de zorg, en iets heel anders te doen.

Maar wat…? Ik heb al sinds ik van school ben dezelfde baan, en ik vind het eigenlijk saai worden. Waardoor ik me ga vervelen. Dat geeft steeds minder voldoening.

Maar waar kom ik aan de bak met alleen een diploma doktersassistente? Ik heb nog nooit iets anders gedaan dan dit 🤷🏼‍♀️

Ik snap dat dit de meest random vraag is met een miljoen opties, maar ik zou wel wat inspiratie kunnen gebruiken :)
Groupie schreef:
06-06-2025 12:07
Ja dat is zeker een probleem, ik ben net gescheiden en heb kinderen. Dus dat weegt zeker mee idd :/

Oei, dat is lastig inderdaad. Dat beperkt je zoekveld natuurlijk behoorlijk.
Ik herken het gevoel van volledig uitgekeken op je werk zijn ook hoor! Dat kost echt veel energie.
Mijn advies is om rustig op zoek te gaan. Ogen en oren openhouden. Geen overhaaste beslissingen maken! Van financiële stress wordt je niet gelukkiger.
Groupie schreef:
06-06-2025 12:07
Ja dat is zeker een probleem, ik ben net gescheiden en heb kinderen. Dus dat weegt zeker mee idd :/

Dan zou ik nu niet ook nog met een nieuwe baan beginnen, maar eerst even alles een plek geven, kijken hoe het gaat met omgangsregelingen en zo?
Er zal nu genoeg op je bord komen.

Je weet wat je nu hebt en doet dat op routine. Een andere baan kan altijd nog, en je kunt alvast bedenken wat je zou willen, bijvoorbeeld aan de hand van de tips hier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven