Ik voel me schuldig..
maandag 7 april 2014 om 12:42
Mijn zoontje zit al 3 jaar bij een gastouder.
De afgelopen weken had de gastouder prive problemen (waar ze mij over ingelicht heeft)
Nu is het zo dat ze de afgelopen 3 weken niet meer heeft kunnen oppassen en ze mij tot 2 keer toe zou bellen wat ze niet gedaan heeft.
Vervolgens hoorde ik van mensen in de buurt dat ze verhuist was
Een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van de organisatie waar ze voor werkt die konden haar ook al een week niet bereiken.
Ik heb toen verteld dat ik haar ook niet kon bereiken en dat ze al 3 weken niet had opgepast.
Paar dagen later krijg ik bericht van de gastouder dat haar problemen bijna opgelost zijn.
Maar te laat want ze is ontslagen.
Ik voel me zo lullig .
De afgelopen weken had de gastouder prive problemen (waar ze mij over ingelicht heeft)
Nu is het zo dat ze de afgelopen 3 weken niet meer heeft kunnen oppassen en ze mij tot 2 keer toe zou bellen wat ze niet gedaan heeft.
Vervolgens hoorde ik van mensen in de buurt dat ze verhuist was
Een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van de organisatie waar ze voor werkt die konden haar ook al een week niet bereiken.
Ik heb toen verteld dat ik haar ook niet kon bereiken en dat ze al 3 weken niet had opgepast.
Paar dagen later krijg ik bericht van de gastouder dat haar problemen bijna opgelost zijn.
Maar te laat want ze is ontslagen.
Ik voel me zo lullig .
maandag 7 april 2014 om 12:48
maandag 7 april 2014 om 12:52
Ik neem aan dat ze ook op andere kindjes paste? Misschien hadden andere ouders minder begrip voor haar situatie, en hebben die klachten ingediend bij het bureau, alvorens ze jou belden? En is ze niet ontslagen omdat alleen jij hebt verteld dat ze al 3 weken niet oppaste. Sowieso heeft ze met niemand gecommuniceerd, ouders en bureau, en had ze beter en anders met de situatie om kunnen gaan.
Dus niet jouw schuld, maar haar eigen, hoe lullig ook.
Dus niet jouw schuld, maar haar eigen, hoe lullig ook.
maandag 7 april 2014 om 13:07
Wat doet jouw baas als jij drie weken niet op je werk verschijnt en een week geen telefoon opneemt? Precies.
Niet schuldig voelen, hier kan jij niets aan doen want dit is echt niet alleen naar aanleiding van jouw gesprek hoor! Het is haar eigen verantwoordelijkheid om, ook al heeft ze privé problemen, haar werksituatie op orde te houden.
Succes met het zoeken van nieuwe opvang
Niet schuldig voelen, hier kan jij niets aan doen want dit is echt niet alleen naar aanleiding van jouw gesprek hoor! Het is haar eigen verantwoordelijkheid om, ook al heeft ze privé problemen, haar werksituatie op orde te houden.
Succes met het zoeken van nieuwe opvang
maandag 7 april 2014 om 13:40
maandag 7 april 2014 om 13:44
quote:watisditnuweer schreef op 07 april 2014 @ 13:40:
Maar bedoel je dat ze niet meer via het gastouderbureau mag werken of dat jij haar hebt gezegd dat je haar niet meer als gastouder wilt?
Want een gastouder heeft voor zover ik weet geen arbeidsovereenkomst met een gastouderbureau en kan in die zin dus ook niet ontslagen worden.
Ze mag niet meer voor dat bureau werken.
Ik heb vanmiddag een kennismaking met een andere gastouder.
Maar bedoel je dat ze niet meer via het gastouderbureau mag werken of dat jij haar hebt gezegd dat je haar niet meer als gastouder wilt?
Want een gastouder heeft voor zover ik weet geen arbeidsovereenkomst met een gastouderbureau en kan in die zin dus ook niet ontslagen worden.
Ze mag niet meer voor dat bureau werken.
Ik heb vanmiddag een kennismaking met een andere gastouder.
maandag 7 april 2014 om 13:50
maandag 7 april 2014 om 13:56
maandag 7 april 2014 om 13:58