Werk & Studie alle pijlers

ik zoek een mooi plaatje!

18-10-2009 15:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn scriptie is klaar!!!! Wat een heerlijk gevoel na al die maanden hard werk

Nu ben ik alleen nog niet geheel tevreden over het plaatje op de voorkant. Ik heb nu een plaatje van een meisje op de fiets wat haar huis in een aanhanger met zich meeneemt. Maar misschien is er iets leukers of iets dat duidelijker is. Ik twijfel nog over het plaatje. Het is toch het eerste wat je ziet als je de scriptie voor je hebt liggen.

Nu weet ik dat de vrouwen op viva de beste plaatjes zoekers zijn. ik zoek een plaatje rond het onderwerp "verhuizen" Het liefst iets wat er symbool voor staat verhuisdozen of een huis. Stijlvol, een beetje kinderlijk mag, maar niet te. Het kan zowel een getekende afbeelding of een echte foto zijn.
Ik vind die van BGB ook wel een hele goede met jouw wensen! (duh )
Dat zeg ik....

en, zit er al wat tussen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jee wat veel, wat fijn!

Ik heb er tot nu toe vier op mijn bureaublad gezet die passend zijn voor de doelgroep en die ook ook mooi vind.

Die twee met die felle kleurtjes van websje en Bianca, die eerste van male en die tweede link van wolletje. Dat is wel een beetje de stijl waarin ik zoek.

Ik vind de plaatjes van man en vrouw en kinderen en gezinnen ook mooi, maar aangezien er twee gehele woongroepen zijn verhuisd zijn deze niet passend.
Tip; laat je zoekterm vertalen en Google eens op bijv. Franse sites :

http://images.google.nl/i ... ger&sa=N&start=21&ndsp=21
Ik had het in Engels ook geprobeerd op deviant art, maar Frans nog niet!

En nou nog die plaatjes in hoge resolutie....de print moet natuurlijk ook mooi zijn! (minimaal toch wel een 300 dpi plaatje hoor...)
Damn Xander, goede opmerking!! Daar heb ik dan weer niet zoveel verstand van! Ik stuur het vandaag nog op naar de copyshop en zal het morgen met hen ook even bespreken. Ik ga dat even bekijken van die 300 dpi, staat dat bij eigenschappen?
groepsverhuizing:
Haha geweldig die fokke en sukke!!

jammer van dat "neuken" en de rest van de opmerking laat ik achterwege voor degene die niet van zwarte humor houden

Voor als je scriptie verknipt mag worden
Ik hou wel van zwarte humor, blijf me nu de hele dag afvragen wat ik gemist heb
Kun je een klein beetje toelichten waar je scriptie over gaat? Is het thuiskomen na verhuizen, verhuizen naar het buitenland, overspannen raken tijdens een verhuizing? Welke kant moet ik het zoeken?
Het gaat over twee complexe zorggroepen, mensen met een verstandelijke beperking en psychiatrische problematieken die verhuisd zijn naar een tijdelijke woonlocatie voor twee jaar en daarna gaan verhuizen naar een nieuwbouwcomplex.

Gezien de omvang van het project en de problematieken geen "normale" verhuizing.

Heel erg bedankt allemaal, ik ga mijn scriptie nu een laatste keer nalezen op spelfouten en zal daarna even komen kijken of er nog plaatjes bijgekomen zijn en dan laat ik wel weten wat het is geworden!
Hoi Helse Heidi,

Als ik jou was, zou ik de scriptie door iemand anders laten nalezen op spelfouten, want zelf kijk je er sneller overheen.

Ik zag al ergens in een reaktie van jou : ik vindT, dus een zorgvuldige korrektie zal geen kwaad kunnen.

Sukses met de eindspurt,

Beter Laat
Dankje beter laat!

De scriptie is al meerdere keren door mijn begeleidster op spelfouten gecontroleerd. Ik moet ook toegeven dat ik op het forum minder op spelfouten let dan tijdens het schrijven van mijn scriptie. Ik typ hier wat impulsiever. Maar kwaad kan het nooit in ieder geval.
Welk plaatje is het nou geworden?
www.flickr.com

www.123rf.com (geringe kosten aan verbonden, let op dat je het juiste formaat pakt en kies niets uit de balk rechts, die foto's zijn duur).

succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven