Werk & Studie alle pijlers

ik zoek een mooi plaatje!

18-10-2009 15:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn scriptie is klaar!!!! Wat een heerlijk gevoel na al die maanden hard werk

Nu ben ik alleen nog niet geheel tevreden over het plaatje op de voorkant. Ik heb nu een plaatje van een meisje op de fiets wat haar huis in een aanhanger met zich meeneemt. Maar misschien is er iets leukers of iets dat duidelijker is. Ik twijfel nog over het plaatje. Het is toch het eerste wat je ziet als je de scriptie voor je hebt liggen.

Nu weet ik dat de vrouwen op viva de beste plaatjes zoekers zijn. ik zoek een plaatje rond het onderwerp "verhuizen" Het liefst iets wat er symbool voor staat verhuisdozen of een huis. Stijlvol, een beetje kinderlijk mag, maar niet te. Het kan zowel een getekende afbeelding of een echte foto zijn.
..
anoniem_63c84afaa0b5d wijzigde dit bericht op 20-10-2009 12:34
Reden: foutje
% gewijzigd
quote:beter laat schreef op 18 oktober 2009 @ 16:33:

Hoi Helse Heidi,

Als ik jou was, zou ik de scriptie door iemand anders laten nalezen op spelfouten, want zelf kijk je er sneller overheen.

Ik zag al ergens in een reaktie van jou : ik vindT, dus een zorgvuldige korrektie zal geen kwaad kunnen.

Sukses met de eindspurt,

Beter LaatIk neem aan dat jouw korrektie, reaktie en sukses grappig bedoeld zijn? Of ben je gewoon van de oude spelling?
quote:Helse_Heidi schreef op 18 oktober 2009 @ 15:30:

Mijn scriptie is klaar!!!! Wat een heerlijk gevoel na al die maanden hard werk

Ik heb nu een plaatje van een meisje op de fiets wat haar huis in een aanhanger met zich meeneemt. @Heidi: Ik zou graag dat plaatje van dat meisje op de fiets willen hebben. Binnenkort ga ik namelijk verhuizen en als fanatiek fietster lijkt het me leuk om deze afbeelding op mijn verhuiskaartjes te plaatsen. Kan je dat plaatje op het forum plaatsen?
Nog een voorraadje:

Even de tekst er af knippen:

Wel mooi, maar misschien niet simpel genoeg:

This is an unacceptable timeline

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven