Ik ben bedrijfseconoom (welliswaar WO en geen HBO) maar zit niet op Bokt (whatever dat ook mag zijn). Helaas kan ik je vragenlijst dan ook niet invullen.
Anoniem_5151
vrijdag 16 maart 2012 om 17:26
Meen je dat nou? Sorry, maar ik neem iemand op zo'n niveau pas serieus na een universitaire studie..
Aan de andere kant kun je jezelf al econoom noemen ZONDER studie omdat het een niet beschermde titel is.
Anoniem_5151
vrijdag 16 maart 2012 om 17:31
Ik ben wel 'Econoom' maar niet specifiek bedrijfseconoom, dus ik ben bang dat ik je ook niet kan helpen. Ik heb Internationale Economie en Betrekkingen gestudeerd in Groot Brittannie
bokt?Van opbokken misschien??? omdat dit hier niet mag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben wel 'Econoom' maar niet specifiek bedrijfseconoom, dus ik ben bang dat ik je ook niet kan helpen. Ik heb Internationale Economie en Betrekkingen gestudeerd in Groot Brittannieje bent bang dat je waarschijnlijk ook niet kan helpen,maar je gaat wel graag nog even iemand anders belachelijk lopen maken....