Werk & Studie alle pijlers

Interview met een bedrijfseconoom

16-03-2012 17:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
bokt?
Een 'bedrijfseconoom' heeft op zijn minste een Studie aan de Universiteit afgerond... En niet een HBO.... lijkt mij. En wat is 'bokt?
quote:LadyFreya schreef op 16 maart 2012 @ 17:19:

Ik hoopte dat er misschien iemand op bokt is die bedrijfseconoom is en die ik een vragenlijst mag sturen.

Misschien moet je dit bericht dan op bokt posten
Bokt is een paardenforum.
-
Ik ben bedrijfseconoom (welliswaar WO en geen HBO) maar zit niet op Bokt (whatever dat ook mag zijn). Helaas kan ik je vragenlijst dan ook niet invullen.
Meen je dat nou? Sorry, maar ik neem iemand op zo'n niveau pas serieus na een universitaire studie..

Aan de andere kant kun je jezelf al econoom noemen ZONDER studie omdat het een niet beschermde titel is.
Ik ben wel 'Econoom' maar niet specifiek bedrijfseconoom, dus ik ben bang dat ik je ook niet kan helpen. Ik heb Internationale Economie en Betrekkingen gestudeerd in Groot Brittannie
mijn broer is bedrijfseconoom
quote:Volcom schreef op 16 maart 2012 @ 17:22:

bokt?Van opbokken misschien??? omdat dit hier niet mag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
-
Nou, denk niet dat ze haar broer dat gaat vragen, gezien het andere topic wat loopt...
ik denk dat hij t behoorlijk druk heeft inderdaad maar als je zijn mail adres wilt?!......
Zou je zo iemand niet op een universiteit kunnen vinden?

Dus een bedrijfseconoom die ook les geeft.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:Oriane schreef op 16 maart 2012 @ 17:31:

Ik ben wel 'Econoom' maar niet specifiek bedrijfseconoom, dus ik ben bang dat ik je ook niet kan helpen. Ik heb Internationale Economie en Betrekkingen gestudeerd in Groot Brittannieje bent bang dat je waarschijnlijk ook niet kan helpen,maar je gaat wel graag nog even iemand anders belachelijk lopen maken....
Ik heb inmiddels al iemand gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven