Werk & Studie alle pijlers

Is het wat, dat geld verdienen met het lezen van emails e.d?

14-08-2010 20:56 30 berichten
Ik krijg aan de lopende band emails met enquêtes en aanvragen om geld te verdienen met het lezen van mails, het maken van vragen en het bezoeken van sites. Maar hoe zit dit nou eigenlijk echt?

En is het wat, schiet het op qua verdienen, of is het echt een kat in de zak. Net als al die tig enquêtes die je een jaar lang gratis boodschappen beloven of een kappersbon twv 450 euro. Want is er nu echt iemand die daar ooit iets mee gewonnen heeft? Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, en dan wel overal; nee geen interesse, ingevuld. Zou het daar aan liggen dat ik altijd naast het net vis?
Alle reacties Link kopieren
Groetjes
Ellie, als je nog wilt blijven forummen ipv een permaban, zou ik je bericht hoe goed bedoeld ook maar weghalen.
Ik 'verdien' trouwens ook zo'n100 euro per jaar door mailclix en soms gebruik van aanbiedingen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-02-2011 21:17
Reden: spam
% gewijzigd
Ik las op een site (ik meen Enquete Miljonair of zoiets) dat je goed moet kijken wat ze aanbieden. Als het aanbod te goed is om waar te zijn, dan is dit ook vaak zo. Gewoon een kwestie van logisch nadenken dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven