kan ik bellen?
maandag 7 september 2009 om 13:56
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb een week terug gesolliciteerd naar een paar bedrijven, maar ik heb tot nu nog steeds niets gehoord als ik moet komen voor een sollicitatie gesprek of niet.
Is het normaal als ik dan zelf bel naar die bedrijven en zelf vraag als ze me wel of niet gaan uitnodigen voor een sollicitatie gesprek?
Ik heb een vraagje. Ik heb een week terug gesolliciteerd naar een paar bedrijven, maar ik heb tot nu nog steeds niets gehoord als ik moet komen voor een sollicitatie gesprek of niet.
Is het normaal als ik dan zelf bel naar die bedrijven en zelf vraag als ze me wel of niet gaan uitnodigen voor een sollicitatie gesprek?

maandag 7 september 2009 om 13:57
Je kan wel bellen om te informeren of je brief goed is aangekomen en hoe de procedure verder gaat lopen. Dan zul je ongetwijfeld te horen krijgen wanneer de sluitingsdatum is en wanneer je eventueel uitgenodigd kunt worden.
Erachteraan bellen in de trant van 'het duurt zo lang' oid zou ik dus niet doen.
Erachteraan bellen in de trant van 'het duurt zo lang' oid zou ik dus niet doen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

maandag 7 september 2009 om 14:04
Ik zou tot woensdag wachten met bellen. Daarna bellen en vragen of de brief goed is aangekomen en wat je nu kan verwachten.
Je moet een balans zien te vinden tussen te happig/zeuren en ongeïnteresseerd lijken.
Succes ben benieuwd!
Je moet een balans zien te vinden tussen te happig/zeuren en ongeïnteresseerd lijken.
Succes ben benieuwd!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?