Kerstpakketten 2023
woensdag 6 december 2023 om 09:50
Misschien heb ik verkeerd gekeken, maar volgens mij is er nog geen kerstpakkettentopic voor 2023. 
Dus deel je hier je ervaringen!
Ga je iets krijgen?
Wat verwacht je?
Wat zou je leuk vinden?
En natuurlijk:
De toppers en noppers op kerstpakkettengebied!!
En een pol omdat het kan:

Dus deel je hier je ervaringen!
Ga je iets krijgen?
Wat verwacht je?
Wat zou je leuk vinden?
En natuurlijk:
De toppers en noppers op kerstpakkettengebied!!
En een pol omdat het kan:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 18 december 2023 om 23:17
Klinkt leuk!!
En dekentjes kun je nooit genoeg hebben!

maandag 18 december 2023 om 23:30
dinsdag 19 december 2023 om 07:20
Hier een pakket met wat etenswaar, een borrelplateautje met worst, een fles bubbelspul zonder alcohol, toastjes, een potje truffelmayo en nog wat dingen. En er zat een fleece dekentje bij
ik ben er blij mee!
Vanavond krijgt mijn man zijn pakket! Dat is een grote doos met allemaal spullen van de Lidl! Ben echt heel benieuwd, want hun budget is echt iets van €80,- pp ofzo. Dus die doos zal goed gevuld zijn

Vanavond krijgt mijn man zijn pakket! Dat is een grote doos met allemaal spullen van de Lidl! Ben echt heel benieuwd, want hun budget is echt iets van €80,- pp ofzo. Dus die doos zal goed gevuld zijn

dinsdag 19 december 2023 om 08:00
Dat is vervelend nieuws. Fijn dat jullie toch met zijn allen gaan borrelen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 19 december 2023 om 09:58
Wij krijgen bij de organisatie waarvoor wij werken een kadokaart van 50 euro. Ik vind het wat liefdeloos, maar goed ik lees hier dat je vooral niet mag klagen ;p Onze zoon heeft sinds een paar maanden een bijbaantje bij een groothandel, waar hij op zaterdag werkt. Hij mocht kiezen uit 100 euro (dat stond in een app die hij per ongeluk had geskipt) of een pakket. Ik kreeg een belletje of ik hem op kon halen want dat kreeg hij niet mee op de fiets. Ik dacht nog, hij zal wel overdrijven. Een enorme doos vol met zalm in verschillende uitvoeringen een zalmsalade. Een grote schaal met huzarensalade. Rollade. Schaal met kipsate en andere borrelhapjes. Een enorme slagroomtaart. Saucijzenbroodjes. Gebak. Chocolade. Een fles met twee liter Heineken. Ik vond opeens mijn kadokaart nog kariger

dinsdag 19 december 2023 om 11:47
Manatees schreef: ↑19-12-2023 09:58Wij krijgen bij de organisatie waarvoor wij werken een kadokaart van 50 euro. Ik vind het wat liefdeloos, maar goed ik lees hier dat je vooral niet mag klagen ;p Onze zoon heeft sinds een paar maanden een bijbaantje bij een groothandel, waar hij op zaterdag werkt. Hij mocht kiezen uit 100 euro (dat stond in een app die hij per ongeluk had geskipt) of een pakket. Ik kreeg een belletje of ik hem op kon halen want dat kreeg hij niet mee op de fiets. Ik dacht nog, hij zal wel overdrijven. Een enorme doos vol met zalm in verschillende uitvoeringen een zalmsalade. Een grote schaal met huzarensalade. Rollade. Schaal met kipsate en andere borrelhapjes. Een enorme slagroomtaart. Saucijzenbroodjes. Gebak. Chocolade. Een fles met twee liter Heineken. Ik vond opeens mijn kadokaart nog kariger![]()

dinsdag 19 december 2023 om 19:06
Vorig jaar kregen we een financiële bijdrage, dit jaar een cadeaubon van een tuincentrum t.w.v. €75!
Ik ga in het voorjaar even shoppen want kerstspullen heb ik echt niet nodig.
Ik heb eerder voor een Frans bedrijf gewerkt en alle 3 de jaren geen kerstpakket gehad. Het is toch een soort waardering die je krijgt.
Ik ga in het voorjaar even shoppen want kerstspullen heb ik echt niet nodig.
Ik heb eerder voor een Frans bedrijf gewerkt en alle 3 de jaren geen kerstpakket gehad. Het is toch een soort waardering die je krijgt.

dinsdag 19 december 2023 om 21:51
Leuk. Een plant is nog origineel ook!SunShine35 schreef: ↑19-12-2023 21:33Ik zei dat ik niks ging krijgen maar ze hebben het licht gezien. Een rituals pakket en een plant.
woensdag 20 december 2023 om 16:29
Gisteren was de kerstmarkt bij m’n ene werkgever. Ben goed geslaagd: 3 zakjes losse thee, kerstkoekjes, merengues, fudge, chocolade en knieperties. Super lekker allemaal én van lokale ondernemers, dat maakt het extra leuk.
Vrijdag nog kerstlunch bij andere werkgever en dan krijg ik daar nog een kerstpakket.
Vrijdag nog kerstlunch bij andere werkgever en dan krijg ik daar nog een kerstpakket.

woensdag 20 december 2023 om 18:39
Een waardebon naar keuze van 60 euro. (Bol.com doe ik altijd).
En een tas met sterke drank.
Oh ja, en 2,5% winstuitkering.
En een tas met sterke drank.
Oh ja, en 2,5% winstuitkering.
pepexx wijzigde dit bericht op 23-12-2023 12:56
14.95% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 20 december 2023 om 20:00
Klinkt alsof je hetzelfde hebt gehad als ik.

Alleen is mijn werkgever wat genereuzer: 100 euro.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

woensdag 20 december 2023 om 22:51
Wat leuk, zeg! Hij is dus voor de rest van zijn leven verpest.Manatees schreef: ↑19-12-2023 09:58Wij krijgen bij de organisatie waarvoor wij werken een kadokaart van 50 euro. Ik vind het wat liefdeloos, maar goed ik lees hier dat je vooral niet mag klagen ;p Onze zoon heeft sinds een paar maanden een bijbaantje bij een groothandel, waar hij op zaterdag werkt. Hij mocht kiezen uit 100 euro (dat stond in een app die hij per ongeluk had geskipt) of een pakket. Ik kreeg een belletje of ik hem op kon halen want dat kreeg hij niet mee op de fiets. Ik dacht nog, hij zal wel overdrijven. Een enorme doos vol met zalm in verschillende uitvoeringen een zalmsalade. Een grote schaal met huzarensalade. Rollade. Schaal met kipsate en andere borrelhapjes. Een enorme slagroomtaart. Saucijzenbroodjes. Gebak. Chocolade. Een fles met twee liter Heineken. Ik vond opeens mijn kadokaart nog kariger![]()
Ik mocht zelf kiezen van een website met allerlei leuke, duurzame spullen. Ik heb geitenwollensokken genomen en een heel handig zakje die je aan je telefoon lader kunt hangen (in het stopcontact) om je telefoon tijdens het laden in te hangen. Heel handig want wij wonen in een belachelijk huis met stopcontacten op de vreemdste plaatsen waar je dus nergens een telefoon kwijt kunt.
Die sokken zijn zalig en blijken bij nader inzien €35 te kosten - mooi, want zulke dure sokken zou ik nooit kopen, én ze passen perfect bij mijn nieuwe kerstoutfit: (pyjamabroek en thermo longsleeves van de Uniqlo (op dit forum over gelezen en helemaal verliefd op)!).
woensdag 20 december 2023 om 23:02
donderdag 21 december 2023 om 21:23

zaterdag 23 december 2023 om 16:14
zaterdag 23 december 2023 om 16:42
Ik had een traditioneel pakket. Veel producten die net niet zijn of niet voor ons, maar deel hergebruikt voor andere pakketten. Vind het uitpakken altijd leuk.
Heb zelf voor twee (ongewild) werkloze vriendinnen een kerstpakket gemaakt met thee van de theewinkel, hun favoriete lush product, chocolade, zelfgemaakte kaarsen en wat voor hond of kind. Ze waren er heel erg blij mee, dit zelf maken en samenstellen was eigenlijk het leukste.
Heb zelf voor twee (ongewild) werkloze vriendinnen een kerstpakket gemaakt met thee van de theewinkel, hun favoriete lush product, chocolade, zelfgemaakte kaarsen en wat voor hond of kind. Ze waren er heel erg blij mee, dit zelf maken en samenstellen was eigenlijk het leukste.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in