Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakketten 2023

06-12-2023 09:50 231 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien heb ik verkeerd gekeken, maar volgens mij is er nog geen kerstpakkettentopic voor 2023. :cheer2:

Dus deel je hier je ervaringen!
Ga je iets krijgen?
Wat verwacht je?
Wat zou je leuk vinden?

En natuurlijk:

De toppers en noppers op kerstpakkettengebied!!

En een pol omdat het kan:

Wat voor kerstpakket krijg je?

Totaal aantal stemmen: 276

Tegoed om op een markt uit te geven (13%)
Een traditioneel pakket (17%)
Een waardebon/cadeaubon (34%)
Geen idee (17%)
Doet mijn werk niet aan. :-( (12%)
Ik werk niet, dus geen pakket (8%)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
yoshe schreef:
18-12-2023 23:15
Wij hadden dit weekend een heel tof kerstfeest (heerlijk eten en lekker dansen tot diep in de nacht).
Als cadeau kregen we een super lekkere sweater en een hele zachte fleece deken (om er thuis ook warmpjes bij te zitten).
Ben er erg blij mee.

Klinkt leuk!!
En dekentjes kun je nooit genoeg hebben! :cheer:
Wij zitten in financiële problemen….wel een minipakket want was al besteld en de kerstborrel op eigen kosten. Iedereen maakt iets. Het zelf iets maken vinden we allemaal geen probleem. De shit is er en enige dat we kunnen is borrelen.
Hier een pakket met wat etenswaar, een borrelplateautje met worst, een fles bubbelspul zonder alcohol, toastjes, een potje truffelmayo en nog wat dingen. En er zat een fleece dekentje bij :) ik ben er blij mee!
Vanavond krijgt mijn man zijn pakket! Dat is een grote doos met allemaal spullen van de Lidl! Ben echt heel benieuwd, want hun budget is echt iets van €80,- pp ofzo. Dus die doos zal goed gevuld zijn :mrgreen:
Stormke81 schreef:
18-12-2023 23:30
Wij zitten in financiële problemen….wel een minipakket want was al besteld en de kerstborrel op eigen kosten. Iedereen maakt iets. Het zelf iets maken vinden we allemaal geen probleem. De shit is er en enige dat we kunnen is borrelen.
Dat is vervelend nieuws. Fijn dat jullie toch met zijn allen gaan borrelen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wij krijgen bij de organisatie waarvoor wij werken een kadokaart van 50 euro. Ik vind het wat liefdeloos, maar goed ik lees hier dat je vooral niet mag klagen ;p Onze zoon heeft sinds een paar maanden een bijbaantje bij een groothandel, waar hij op zaterdag werkt. Hij mocht kiezen uit 100 euro (dat stond in een app die hij per ongeluk had geskipt) of een pakket. Ik kreeg een belletje of ik hem op kon halen want dat kreeg hij niet mee op de fiets. Ik dacht nog, hij zal wel overdrijven. Een enorme doos vol met zalm in verschillende uitvoeringen een zalmsalade. Een grote schaal met huzarensalade. Rollade. Schaal met kipsate en andere borrelhapjes. Een enorme slagroomtaart. Saucijzenbroodjes. Gebak. Chocolade. Een fles met twee liter Heineken. Ik vond opeens mijn kadokaart nog kariger :lol:
Manatees schreef:
19-12-2023 09:58
Wij krijgen bij de organisatie waarvoor wij werken een kadokaart van 50 euro. Ik vind het wat liefdeloos, maar goed ik lees hier dat je vooral niet mag klagen ;p Onze zoon heeft sinds een paar maanden een bijbaantje bij een groothandel, waar hij op zaterdag werkt. Hij mocht kiezen uit 100 euro (dat stond in een app die hij per ongeluk had geskipt) of een pakket. Ik kreeg een belletje of ik hem op kon halen want dat kreeg hij niet mee op de fiets. Ik dacht nog, hij zal wel overdrijven. Een enorme doos vol met zalm in verschillende uitvoeringen een zalmsalade. Een grote schaal met huzarensalade. Rollade. Schaal met kipsate en andere borrelhapjes. Een enorme slagroomtaart. Saucijzenbroodjes. Gebak. Chocolade. Een fles met twee liter Heineken. Ik vond opeens mijn kadokaart nog kariger :lol:
:rofl:
Vorig jaar kregen we een financiële bijdrage, dit jaar een cadeaubon van een tuincentrum t.w.v. €75!

Ik ga in het voorjaar even shoppen want kerstspullen heb ik echt niet nodig.

Ik heb eerder voor een Frans bedrijf gewerkt en alle 3 de jaren geen kerstpakket gehad. Het is toch een soort waardering die je krijgt.
Hier nog steeds niets. Andere afdelingen hebben wel al ruim een week geleden hun kerstpakket ontvangen.
Ik zei dat ik niks ging krijgen maar ze hebben het licht gezien :) . Een rituals pakket en een plant.
SunShine35 schreef:
19-12-2023 21:33
Ik zei dat ik niks ging krijgen maar ze hebben het licht gezien :) . Een rituals pakket en een plant.
Leuk. Een plant is nog origineel ook!
Gisteren was de kerstmarkt bij m’n ene werkgever. Ben goed geslaagd: 3 zakjes losse thee, kerstkoekjes, merengues, fudge, chocolade en knieperties. Super lekker allemaal én van lokale ondernemers, dat maakt het extra leuk.

Vrijdag nog kerstlunch bij andere werkgever en dan krijg ik daar nog een kerstpakket.
Kerstpakket ontvangen! :cheer2:

Een inlogcode om op een site dingen uit te kiezen voor punten. Komt neer op zo'n €35,-. Leuk! Veel keuze op de site, van cadeaubonnen tot belevenissen, veel variatie.
Hier een bon van 55 euro!. Apart bedrag maar erg blij mee!
Ik had er geen een verwacht maar toch gekregen! Een boekenbon van 25 euro. :jump: Ik ben zo blij.
Een handbagage koffertje van gerecyclede pet flessen, in bedrijfskleuren/logo gevuld met ontbijt spullen.
Het eerste jaar dat ik alles uit mn pakket zelf lust!
Een waardebon naar keuze van 60 euro. (Bol.com doe ik altijd).
En een tas met sterke drank.

Oh ja, en 2,5% winstuitkering.
pepexx wijzigde dit bericht op 23-12-2023 12:56
14.95% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Jufjoke schreef:
20-12-2023 17:17
Kerstpakket ontvangen! :cheer2:

Een inlogcode om op een site dingen uit te kiezen voor punten. Komt neer op zo'n €35,-. Leuk! Veel keuze op de site, van cadeaubonnen tot belevenissen, veel variatie.
Klinkt alsof je hetzelfde hebt gehad als ik. :)
Alleen is mijn werkgever wat genereuzer: 100 euro.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Manatees schreef:
19-12-2023 09:58
Wat leuk, zeg! Hij is dus voor de rest van zijn leven verpest.

Ik mocht zelf kiezen van een website met allerlei leuke, duurzame spullen. Ik heb geitenwollensokken genomen en een heel handig zakje die je aan je telefoon lader kunt hangen (in het stopcontact) om je telefoon tijdens het laden in te hangen. Heel handig want wij wonen in een belachelijk huis met stopcontacten op de vreemdste plaatsen waar je dus nergens een telefoon kwijt kunt.

Die sokken zijn zalig en blijken bij nader inzien €35 te kosten - mooi, want zulke dure sokken zou ik nooit kopen, én ze passen perfect bij mijn nieuwe kerstoutfit: (pyjamabroek en thermo longsleeves van de Uniqlo (op dit forum over gelezen en helemaal verliefd op)!).
Mijn man krijgt jaarlijks een oil and vinegar pakket. We waarderen het kado maar met de producten zelf kunnen we niet zo veel. Ik geef het meestal weg, mijn vriendin wordt er altijd wel blij van.

Zelf heb ik een kadobon gekregen van ongeveer 50 euro. Blij mee. Ook nog een ritual pakket, ook leuk.
Ik had best een leuk pakket, met een dekentje, een lampje op zonne-energie voor buiten, nootjes, rozijnen, chips, een afbakbrood en kruidenmix voor dipsausjes en een potje aioli. Ik wil niet ondankbaar klinken, maar ik vind het wel een beetje karig. Maar sowieso wel heel leuk om iets te krijgen!
Ik heb 150 euro (onbelast) op m'n bankrekening gehad als 'kerstattentie' :cheer2:

Ik overweg van een deel zelf een mooi cadeau te kopen en de rest te parkeren als extraatje tijdens een weekendje weg in februari.
Een bonus, ik ben heel blij!
Het gerucht is dat wij een fles wijn krijgen. Wel jammer dat er niet is gedacht aan de mensen die geen alcohol drinken, wat er bij ons echt best wel veel zijn.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Ik had dus al een bon gekregen van 25 euro, die je bij een aantal webwinkels uit kan geven maar vandaag ook nog een klein pakket gehad met nootjes, spekjes, koekjes en chips. Leuk. :)
Dat uitpakken vind ik altijd erg leuk. Ik had niet op nog een pakket gerekend na de bon dus leuke verrassing.
Ik had een traditioneel pakket. Veel producten die net niet zijn of niet voor ons, maar deel hergebruikt voor andere pakketten. Vind het uitpakken altijd leuk.

Heb zelf voor twee (ongewild) werkloze vriendinnen een kerstpakket gemaakt met thee van de theewinkel, hun favoriete lush product, chocolade, zelfgemaakte kaarsen en wat voor hond of kind. Ze waren er heel erg blij mee, dit zelf maken en samenstellen was eigenlijk het leukste.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven