keuze maken
zondag 21 januari 2018 om 00:03
zondag 21 januari 2018 om 00:14
zondag 21 januari 2018 om 00:21
Jij woont in een ander land.Tornacense schreef: ↑21-01-2018 00:14Die verdienen nog nauwelijks iets, want iedereen koopt zijn fiets online of bij Decathlon.
Van herstellingen alleen kunnen ze niet / nauwelijks leven.
(De ene na de andere fietsenmaker hier in de streek houdt er daarom mee op.)
zondag 21 januari 2018 om 00:22
Maar je bent te suf om zelf wat te verzinnen?studiewijzer schreef: ↑21-01-2018 00:19studie laten is voor mij geen optie. in de zorg is niet helemaal mijn ding.. en fietsenmaker tjah die moeten en er zijn daar is niks mis mee.
Wat zijn je interesses, je hobby’s, wat vind je leuk en waarvan denk je dat je het wel een groot deel van je leven wil doen.
Handig is een praktische mbo opleiding.
zondag 21 januari 2018 om 01:17
Fietsenmakers schijnen in Nederland best goede baankansen te hebben en aangezien jij niet in Nederland woont is jouw antwoord niet relevant.Tornacense schreef: ↑21-01-2018 00:14Die verdienen nog nauwelijks iets, want iedereen koopt zijn fiets online of bij Decathlon.
Van herstellingen alleen kunnen ze niet / nauwelijks leven.
(De ene na de andere fietsenmaker hier in de streek houdt er daarom mee op.)
zondag 21 januari 2018 om 01:18
Zelf ben ik bouwkundig ingenieur en ik kan kiezen uit banen. Het is wel een richting die je aan moet spreken en waar je veel tijd in moet willen investeren. Ik vind het fijnste aan mijn studierichting dat ik mijn autistische trekjes op een positieve manier kan inzetten en dat communicatie tussen verschillende partijen lekker direct is. Als vrouw (met interesse in mode en uiterlijke verzorging) in de bouw moet je wel tegen de vraag kunnen of je secretaresse bent :p