KLC Cabin Attendant
dinsdag 2 augustus 2016 om 17:46
Wanneer heb je de mail en video verstuurd? Het kan zijn dat deze ronde/procedure wat langer duurt dan de eerste en dat je daardoor niet meteen een reactie hebt gekregen? Tegenwoordig duren sollicitatieprocedures voor wat voor vacature dan ook en bij welk bedrijf dan ook langer dan vroeger vanwege de vele kandidaten en de keuze die ze moeten maken. Dus heb nog even geduld. Hoor je na 1 a 2 weken nog helemaal niets dan kan je per mail informeren naar je sollicitatie. Geduld en succes!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
woensdag 3 augustus 2016 om 20:55
Jeetje een motivatievideo? Toen ik daar in 2008 solliciteerde was het eerst een brief, toen uitnodiging eerste gesprek, uitnodiging 2e gesprek en medische keuring. Alles in orde? Mocht je aan de cursus beginnen.
Maar in 2009 was ik er alweer vertrokken dus geen idee hoe die dingen daar nu gaan. Mijn ervaring is dat als je een leuk koppie hebt en een vlot babbeltje dat de sollicitatieprocedure in ieder geval wel moet lukken. Zeker als je obv je cv en brief al verder bent. Zou je er niet teveel zorgen om maken.
Maar in 2009 was ik er alweer vertrokken dus geen idee hoe die dingen daar nu gaan. Mijn ervaring is dat als je een leuk koppie hebt en een vlot babbeltje dat de sollicitatieprocedure in ieder geval wel moet lukken. Zeker als je obv je cv en brief al verder bent. Zou je er niet teveel zorgen om maken.