Werk & Studie alle pijlers

Kleinigheidje voor vrijwilligers

27-05-2014 22:41 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik onderhoud een website waarvoor ik een vast team voor vrijwilligers heb om dagelijks content aan te leveren.

Zij krijgen hier allemaal geen cent voor betaald (ik ook niet overigens), maar nu wil ik ze na de teamborrel graag een kleinigheidje geven. Ik heb alleen geen idee wat!

Het budget is max ¤ 15,- p.p. en het liefst zou ik iets doen met het logo van de website erop omdat ze op die manier ook echt de herinnering houden en omdat het dan ook nog een klein stukje promotie is.

Hebben jullie leuke ideeën? Of wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen?
Grote paraplu
Been there, done that, got the T-shirt.
Inderdaad grote paraplu. Of iets dat op kan gebruikt kan worden, als het met logo is dan denk ik aan mousepad, pen, wijn, notitieblok.

Dan is een plu leuker vind ik.
Door de opmaakkosten kan iets met logo nog weleens duur worden. Welke sector zit je site? Kun je daar nog iets van inspiratie uit halen?
Bij de plaatselijke bakker kunnen ze wellicht iets lekkers maken met het logo erop.
quote:ericito schreef op 27 mei 2014 @ 22:55:

Door de opmaakkosten kan iets met logo nog weleens duur worden. Welke sector zit je site? Kun je daar nog iets van inspiratie uit halen?Het is een soort van online magazine.
Ik heb ooit een usb stick met logo gekregen, vond ik dan zelf wel weer een origineel cadeau..
Paraplu is altijd handig. En zo duur is dat niet hoor

http://www.multigift.nl/p ... -houten-handvat-4064.html
Wij gaven onze vrijwilligers altijd een cadeaubon, bol, bioscoop, vvv etc.. vond iedereen altijd super fijn!
Ik vind een cadeautje als waardering heel leuk, maar zou het niet op prijs stellen als daar een logo op staat. Want dan is het gewoon een manier om mensen reclame te laten maken, en geen waardering.
Oh, nee, geen paraplu. Iedere Nederlander zal op zijn minst wel drie paraplu's hebben. Heb ik ooit gekregen, en samen met alle collega's waren we het er over eens dat dit het meest stomme cadeau ooit was.

Ik ben meer voor een cadeaubon. Zo voorkom je nutteloze cadeautjes en kan ieder iets uitzoeken wat ie echt leuk vindt.
Chocolade met logo erop?
Ik vind persoonlijk iets met logo meer promotie dan waarderen uitstralen. Een massa bedankje ook.

Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt wat je geeft, maar beter iets 10 in een dozijn dan iets 'unieks' waar je niks aan hebt. Ik heb 3 parapluus met logo van iets liggen, verder keycoards, muismatten, usb sticks met logo, rubberen armbandjes... ik doe er echt niks mee.

Een gebakje met logo, een kop koffie en een waardebon met een aan de vrijwilliger in kwestie persoonlijk geschreven tekst erbij. Zoiets zouden wij doen naar onze stagiaires toe.
Of we nemen ze mee naar een terasje en doen een gezellige seizoensafsluiting. Waarderen ze ook zeer!
Ik werk zelf als vrijwilliger en zou iets met een logo niet zo leuk vinden. Een paraplu ook niet. Een cadeaubon is altijd goed. Dan kan iedereen iets leuks uit zoeken.
Ik werk ook als vrijwilliger en krijg een cadeaubon, leuk om iets uit te zoeken wat ik zelf leuk vind.
Enjoy the little things in life
Ik heb ook dingen gedaan voor een online magazine, en onze redacteuren vonden iets (bij ons passends) met een logo juist wel erg leuk.

(Bij ons ging het over fietsen, wij hebben dus een keer trainingsshirts en bidons met logo uitgedeeld, werd zeer gewaardeerd.)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Hi, wat een leuk idee van je. Op de HEMA hebben ze heel veel leuke items waar een logo op kan. Misschien ook een leuk idee om met z'n allen ergens te gaan high tea-en? En dan kun je inderdaad bv een cupcake laten maken met het logo?
Als ik vrijwilliger was dan zou ik bonbons of een flesje wijn wel op prijs stellen, of anders een cadeaubon. Een paraplu, pennendoos, usb-stick, notietieblokje, muismat met logo zou ik geen leuk cadeau vinden.
We gaan ook met zijn alle eten dus dat is al redelijk gedekt.

En ja stiekem is het ook promotie, maar ik geef ze dan ook een kadotje (en etentje) uit eigen zak. Ik verdien zelf ook niets aan de website. De webhosting en het domein kosten mij ook elke maand geld, dus het zou fijn zijn als het bedankje ook meteen een beetje reclame is.
Ter aanvulling het zijn allemaal studenten.
Studenten hebben nooit USB-sticks teveel. Met een persoonlijke kaart erbij.
Een koffiemok met logo. En dan in een pakketje met koffie/ thee/ choco en een pakje koekjes.

Ik denk dat dat voor studenten ook wel een leuk/ nuttig cadeau is. En leuk omdat je allemaal thuis werkt, maar dan wel met dezelfde koffiekop achter de pc zit.
Verstuurd vanaf mijn Ipad
quote:dubbelvla schreef op 28 mei 2014 @ 22:51:

We gaan ook met zijn alle eten dus dat is al redelijk gedekt.

En ja stiekem is het ook promotie, maar ik geef ze dan ook een kadotje (en etentje) uit eigen zak. Ik verdien zelf ook niets aan de website. De webhosting en het domein kosten mij ook elke maand geld, dus het zou fijn zijn als het bedankje ook meteen een beetje reclame is.Even een gekke vraag, maar waarom doe je het dan?
Goed idee van noniempje! Dan heb je en reclame, en een kado waar aandacht in zit en ook nog eens handig en lekker. Ben zelf vaak vrijwilliger geweest ook als student, en hier zou ik blij mee zijn. Het beste idee in dit topic denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven