Lamlendig
zondag 4 oktober 2009 om 21:08
Eigenlijk moet ik voor school 2 berichten schrijven na de persconferentie die we donderdag hadden, maar ik heb er écht geen zin in. Na 2 uur heb ik mijn map nog niet eens opengeslagen. Heb koppijn, nergens zin in en het kan me voor nu eigenlijk gestolen worden. Donderdag moet ik het ingestuurd hebben en ik heb de rest van de dagen geen tijd meer om het te maken, dus ik MOET wel maar het LUKT me niet.
De spelletjes van ziggo zijn op dit moment vele malen boeiender.
Wie motiveert me, of komt lekker mee 'lamlenden'.
Pffff
De spelletjes van ziggo zijn op dit moment vele malen boeiender.
Wie motiveert me, of komt lekker mee 'lamlenden'.
Pffff
zondag 4 oktober 2009 om 21:22
zondag 4 oktober 2009 om 21:27
Ja, idd. Ik heb volgende week uitvoering van toneel, dus ik moet maandag en woensdag naar de repetitie, en dinsdag en donderdag naar school. Nou ja, misschien lukt het me om vanavond 1 bericht te schrijven en dan woensdagmiddag nog eentje.
Succes met je opdracht!
Lin,
ja, ik ben net al een stukje wezen lopen, maar nog steeds lukt het niet. Misschien als ik even ga douchen, harde massagestraal op m'n nek wil wel eens helpen tegen de hoofdpijn. Dan nog een uurtje doorwerken en dan naar bed.
Thanks.
Succes met je opdracht!
Lin,
ja, ik ben net al een stukje wezen lopen, maar nog steeds lukt het niet. Misschien als ik even ga douchen, harde massagestraal op m'n nek wil wel eens helpen tegen de hoofdpijn. Dan nog een uurtje doorwerken en dan naar bed.
Thanks.
zondag 4 oktober 2009 om 22:13
Heb vrijdag op m'n werk teveel aangelummeld waardoor ik me geroepen voelde dat ene verslag in het weekend af te maken om m'n uren wat te compenseren. Jullie begrijpen het al: hele weekend de hort op geweest, uitvluchten gezocht en nu om 22:15 uur nog amper een letter op papier staan en verlang ik reuze naar m'n bed. En dat terwijl ik al heb toegezegd het verslag morgen af te hebben.