Werk & Studie alle pijlers

Lamlendig

04-10-2009 21:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk moet ik voor school 2 berichten schrijven na de persconferentie die we donderdag hadden, maar ik heb er écht geen zin in. Na 2 uur heb ik mijn map nog niet eens opengeslagen. Heb koppijn, nergens zin in en het kan me voor nu eigenlijk gestolen worden. Donderdag moet ik het ingestuurd hebben en ik heb de rest van de dagen geen tijd meer om het te maken, dus ik MOET wel maar het LUKT me niet.

De spelletjes van ziggo zijn op dit moment vele malen boeiender.

Wie motiveert me, of komt lekker mee 'lamlenden'.

Pffff
Ik moet de concurrentiesterkte van een fictief product vaststellen middels een scorecard...blegh...

Heb alles gelezen, maar aan de opdracht zelf beginnen...
Weet je wat mij helpt als ik iets heel vervelends moet doen? Mezelf toestaan even lekker te douchen/kop koffie drinken/iets eten/blokje om, mits ik daarna aan de slag ga. Eerst hoofd leeg, dan aan de slag....
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Dat klinkt ook niet als een fijne bezigheid op zondagavond. Bah.

En wanneer is jouw 'deadline'?
Voor het eind van de week, maar ik heb verder alleen morgen nog tijd en ik moet nog een paar andere dingen doen (buiten de studie).
Ja, idd. Ik heb volgende week uitvoering van toneel, dus ik moet maandag en woensdag naar de repetitie, en dinsdag en donderdag naar school. Nou ja, misschien lukt het me om vanavond 1 bericht te schrijven en dan woensdagmiddag nog eentje.

Succes met je opdracht!

Lin,

ja, ik ben net al een stukje wezen lopen, maar nog steeds lukt het niet. Misschien als ik even ga douchen, harde massagestraal op m'n nek wil wel eens helpen tegen de hoofdpijn. Dan nog een uurtje doorwerken en dan naar bed.

Thanks.
Pfoe, zelfde probleem hier.

Moet voor morgen wat af hebben, moet voor overmorgen wat af hebben.

Word er niet goed van!

Helemaal nergens zin in!
Heb vrijdag op m'n werk teveel aangelummeld waardoor ik me geroepen voelde dat ene verslag in het weekend af te maken om m'n uren wat te compenseren. Jullie begrijpen het al: hele weekend de hort op geweest, uitvluchten gezocht en nu om 22:15 uur nog amper een letter op papier staan en verlang ik reuze naar m'n bed. En dat terwijl ik al heb toegezegd het verslag morgen af te hebben.
Balen is dat.

Ik heb gisteren niets meer gedaan omdat ik me bedacht dat ik woensdagmiddag vrij ben en het dus dan kan doen.

Wel heb ik lekker geslapen en vanmorgen fit weer opgestaan.
Ondanks dat ik vandaag flink verkouden en een beetje koortsig ben heb ik toch mijn berichten geschreven.

En nu moet ik lezen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven