Werk & Studie alle pijlers

Laptoptas tips

27-05-2017 22:43 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik zoek een mooie laptoptas; niet zo'n standaard zwarte oid maar een mooie hippe voor naar het werk.
Ik hou van rassenmerken zoals smaak amsterdam of denise roobol, en daar hebben ze ook wel tassen geschikt voor laptop, maar die lijken erg op de tassen die ik al heb van die merken. Maar dat is dus wel een beetje de kant die ik op wil. Iemand tips?? Er zullen vast veel meer van dit soort tassen ontwerpers bestaan!

Liefs
Kipling heeft tegenwoordig ook hele mooie!

Ik heb deze, een hele fijne en praktische. Ik heb hem wel in het zwart, maar ze zijn er dus ook in andere kleuren en met een dessin

http://www.kipling.com/nl-nl/handbags/t ... 0-999.html
ik_ben_moppie70 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 22:49
Reden: Aanvulling.
72.73% gewijzigd
Sleevy tassen zijn leuk!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik ben fan van Crumpler, maar dan eigenlijk wel van de wat oudere modellen als de Boomer en de Dentist's Wife. Maar die zijn wel van textiel, net als Kipling natuurlijk, en ik heb het idee dat jij een leren tas zoekt.
Ik zou wel voor een rugzak gaan. Je schouders en rug zullen je eeuwig dankbaar zijn voor die keuze.

Ik heb een laptoptas van haglöfs (in de kleur rood). Past veel in en is handig tijdens reizen.
Ja ik zoek eigenlijk een leren tas die ook gewoon leuk is als tas maar waar wel goed een laptop in kan. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven