Werk & Studie alle pijlers

Lastige collega

11-06-2014 20:21 27 berichten
Opening zegt het al, deze collega was ooit een vriendin ik heb veel met haar gedeeld en ben heel goed voor haar geweest ze raakte werkloos en bij ons zochten ze iemand zo gezegd zo gedaan.

Ik hoor jullie als zeggen dat dit waarschijnlijk stom was dat voel ik wel nu, ze laat steeds steekjes onder het water vallen veel commentaar kinderachtiger gedrag rare piep geluiden...

Heel veel aandacht trekken en mij compleet negeren ik wou nog met haar praten wat er is ik heb ook al met de leidinggevende hier over gesproken ze wuift het steeds maar weg want ik zou wel humeurig zij want de werk sfeer is niet meer om uit te houden ik heb astma en van stress krijg ik steeds aanvallen en weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen. Ik voel me afgedankt en echt misbruikt want ik heb echt voor haar klaar gestaan dacht echt dat ze een vriendin was.

Wat zouden jullie doen?
sensy ik maak deze geluidjes niet maar het staat een beetje raar op je werk als patiënten dat horen.
waterplant dat doe ik al weken ik probeer gewoon mijn werk te doen en haar al vaker op haar nummer gezet conclusie mega grote bek krijg ik vindt de sfeer zo vervelend ook al negeer ik het het voelt heel naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven