Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
dinsdag 8 juli 2008 om 22:15
Hallo allemaal!
Wat leuk en handig deze topic.
Ik ben net nieuw hier, en heb voorgaande berichten met plezier gelezen.
Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij Kruidvat als verkoopmedewerkster. Mijn instelling is: met plezier naar het werk is belangrijker dan geld. Maar..... het leven is duur en geld heb je gewoon nodig. Toen ik thuis kwam bedacht ik me dat ik vergeten was te vragen naar eventueel salaris. Ik ben eigenlijk toch ook wel benieuwd (lijkt me ook wel redelijk) Hopelijk kan iemand me een antwoord geven op wat ik ongeveer Bruto kan gaan verdienen. Mijn gegevens:
Vrouw
25 jaar
geen ervaring in de verkoop
waarschijnlijk 32 uur contract
Kruidvat
(niet dat ik al aangenomen ben hoor, maar wie weet, en dan is het toch fijn om het te weten)
Alvast super bedankt!
Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek gehad bij Kruidvat als verkoopmedewerkster. Mijn instelling is: met plezier naar het werk is belangrijker dan geld. Maar..... het leven is duur en geld heb je gewoon nodig. Toen ik thuis kwam bedacht ik me dat ik vergeten was te vragen naar eventueel salaris. Ik ben eigenlijk toch ook wel benieuwd (lijkt me ook wel redelijk) Hopelijk kan iemand me een antwoord geven op wat ik ongeveer Bruto kan gaan verdienen. Mijn gegevens:
Vrouw
25 jaar
Kruidvat
(niet dat ik al aangenomen ben hoor, maar wie weet, en dan is het toch fijn om het te weten)
Alvast super bedankt!
dinsdag 8 juli 2008 om 22:59
Wat een leuk onderwerp. Altijd interessant om salarissen van anderen te weten.
Mijn situatie is als volgt:
Leeftijd: 27 jaar
Opleiding: HBO
Werk: PR medewerker / Sales
Branche: voetbalclub
Salaris: 3100 euro bruto obv 38 uur
Secundair: Auto vd zaak, mobiel vd zaak, representatievergoeding van 100 euro netto per maand, gratis bedrijfsfitness, 13e maand
Ben helemaal gelukkig met mijn baan en salaris en daarbij ben ik ook nog super fit van al dat sporten onder werktijd Echt vervelend......
Mijn situatie is als volgt:
Leeftijd: 27 jaar
Werk: PR medewerker / Sales
Branche: voetbalclub
Salaris: 3100 euro bruto obv 38 uur
Secundair: Auto vd zaak, mobiel vd zaak, representatievergoeding van 100 euro netto per maand, gratis bedrijfsfitness, 13e maand
Ben helemaal gelukkig met mijn baan en salaris en daarbij ben ik ook nog super fit van al dat sporten onder werktijd Echt vervelend......
woensdag 9 juli 2008 om 10:33
woensdag 9 juli 2008 om 11:12
quote:queenie1 schreef op 29 juni 2008 @ 15:50:
25 jaar, tot vorig jaar verdiende ik 22nogwat bruto, netto 1500 euro voor 4 dagen (30 u per. week).
Nu ben ik thuisblijfmoeder en vrijwilligster, en daar verdien ik nada, noppes, niets voor:) Het is wel heel leuk:)Opleiding die ik heb is trouwens HBO, en ik was werkzaam in het onderwijs.
25 jaar, tot vorig jaar verdiende ik 22nogwat bruto, netto 1500 euro voor 4 dagen (30 u per. week).
Nu ben ik thuisblijfmoeder en vrijwilligster, en daar verdien ik nada, noppes, niets voor:) Het is wel heel leuk:)Opleiding die ik heb is trouwens HBO, en ik was werkzaam in het onderwijs.
...
woensdag 9 juli 2008 om 11:13
quote:raadeloosje1000 schreef op 09 juli 2008 @ 10:33:
Hoe meer ik lees, des te meer ik denk: shit dat salaris van mij mag echt wel omhoog!
Leeftijd: 28
Opleiding: WO
Werk: beleidsmedewerker
Salaris: 2979 bruto op basis van 36,86 urige werkweek. Heb wel alle schoolvakanties vrij! Laptop en mobiel van de zaak. Reiskosten zeer weinig!Nou ik vind het een goed salaris hoor!
Hoe meer ik lees, des te meer ik denk: shit dat salaris van mij mag echt wel omhoog!
Leeftijd: 28
Opleiding: WO
Werk: beleidsmedewerker
Salaris: 2979 bruto op basis van 36,86 urige werkweek. Heb wel alle schoolvakanties vrij! Laptop en mobiel van de zaak. Reiskosten zeer weinig!Nou ik vind het een goed salaris hoor!
...
woensdag 9 juli 2008 om 12:56
Wat vinden jullie van dit:
Leeftijd: 26 jaar
Werk: Proces Control medewerker (bankwezen)
Ervaring: 5 jaar (in compleet andere branche, dus starter in deze branche)
Salaris: 1890 bruto op basis van 36-urige werkweek.
Is dit reeël?
En daarnaast: Wat verdien je als beleidsmedewerker? Is op zo'n functie te solliciteren met een HBO bedrijfskunde opleiding?
Is dit reeël?
En daarnaast: Wat verdien je als beleidsmedewerker? Is op zo'n functie te solliciteren met een HBO bedrijfskunde opleiding?
woensdag 9 juli 2008 om 22:08
quote:summerdream schreef op 08 juli 2008 @ 22:15:
Hallo allemaal!
Vrouw
25 jaar
Kruidvat
Alvast super bedankt!
bruto waarschijnlijk 1150,-, netto ongeveer 950,- euro
Hallo allemaal!
Vrouw
25 jaar
Kruidvat
Alvast super bedankt!
bruto waarschijnlijk 1150,-, netto ongeveer 950,- euro
donderdag 10 juli 2008 om 15:52
Ben net klaar met mijn VO studie Geologie en zal ongeveer 2500 netto krijgen plus toeslagen als ik niet in het hoofdkantoor werk, tijdens cursussen in het buitenland enzovoort. Plus kosten verhuizing naar het buitenland, gratis vlucht om de familie te bezoeken en nog een aantal dingen. Maar aangezien ik naar een behoorlijk dure lokatie verhuis is het niet zo veel geld. Huur voor een heel kleine woning kan snel oplopen tot 800 Euro of meer.
donderdag 10 juli 2008 om 16:00
[quote]Estessie schreef op 09 July 2008 @ 12:56:
Is dit reeël?
---------------------------------------------------
Ik vind het best wel weinig eigenlijk! Misschien eerder iets tussen de 2200 en 2400
Is dit reeël?
---------------------------------------------------
Ik vind het best wel weinig eigenlijk! Misschien eerder iets tussen de 2200 en 2400
clootje wijzigde dit bericht op 10-07-2008 16:08
Reden: kleurtje toevoegen, ging niet helemaal goed
Reden: kleurtje toevoegen, ging niet helemaal goed
% gewijzigd
donderdag 10 juli 2008 om 16:10
Ben erg benieuwd...
Leeftijd: 24
Opleiding: mbo grafische vormgeving EN HBO communicatie
Ervaring: 0jaar, net afgestudeerd (wel leidinggevende bijbaan van 24uur per week) en veel andere baantjes en stages
Werk: projectmanager bij reclamebureau
Salaris: 2500 bruto (junior functie) en reiskosten: 1735 netto + 230 reiskosten
Wat vinden jullie?
Leeftijd: 24
Opleiding: mbo grafische vormgeving EN HBO communicatie
Ervaring: 0jaar, net afgestudeerd (wel leidinggevende bijbaan van 24uur per week) en veel andere baantjes en stages
Werk: projectmanager bij reclamebureau
Salaris: 2500 bruto (junior functie) en reiskosten: 1735 netto + 230 reiskosten
Wat vinden jullie?

vrijdag 11 juli 2008 om 14:22
dinsdag 15 juli 2008 om 22:03
vrijdag 18 juli 2008 om 14:17
Hai meiden,
Moet zeggen dat ik veel aan dit topic heb! Echt superhandig en tof om een beetje te kunnen vergelijken met medeforummers.
Heb nog een vraag. Zijn hier beleidsmedewerkers aanwezig? Zou je met een HBO bedrijfskunde opleiding op een functie van beleidsmedewerker kunnen solliciteren? Het betreft een functie bij de lokale overheid.
Alvast dank!
Moet zeggen dat ik veel aan dit topic heb! Echt superhandig en tof om een beetje te kunnen vergelijken met medeforummers.
Heb nog een vraag. Zijn hier beleidsmedewerkers aanwezig? Zou je met een HBO bedrijfskunde opleiding op een functie van beleidsmedewerker kunnen solliciteren? Het betreft een functie bij de lokale overheid.
Alvast dank!
zondag 20 juli 2008 om 19:49
quote:Estessie schreef op 18 juli 2008 @ 14:17:
Hai meiden,
Alvast dank!Je kunt over het algemeen prima solliciteren op een functie van beleidsmedewerker als je een willekeurige HBO-opleiding hebt afgerond. Maar dan moet je wel aan kunnen tonen dat je affiniteit hebt met (en het liefst ook ervaring hebt) het vakgebied waar je op solliciteert.
Hai meiden,
Alvast dank!Je kunt over het algemeen prima solliciteren op een functie van beleidsmedewerker als je een willekeurige HBO-opleiding hebt afgerond. Maar dan moet je wel aan kunnen tonen dat je affiniteit hebt met (en het liefst ook ervaring hebt) het vakgebied waar je op solliciteert.
dinsdag 22 juli 2008 om 17:40