Werk & Studie alle pijlers

Lerarenbeurs 2013

01-04-2013 11:08 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Wie heeft er ook (net als ik) een aanvraag ingediend voor de lerarenbeurs 2013?

Ik las hier op het forum dat het best lang duurde vorige jaren eer aanvragers uitsluitsel kregen over toekenning van de beurs.

Dus het is vanaf nu geduldig wachten. Misschien dat er hier mensen zijn de beurs ook hebben aangevraagd?

Kunnen we elkaar misschien op de hoogte houden over wanneer er bericht ontvangen is enzovoorts?

Ik ga voor een Master in mijn vakgebied (ben docente), ben nu tweedegraads bevoegd.

Fijne dag iedereen.
Teszje: Klacht indienen

Mijne is in behandeling.

Het is ook (beetje) aso om zomaar spelregels te veranderen...

2e helft juli, dus voor....

volgende woensdag!!
Gokken we weer op morgen? Meestal komt de post van duo op zaterdag :-)
Ik hóóp het!!
Ik hoop het ook. Ik word er wel erg nerveus van nu! Voor het geval dat.....(ik hoop van niet) voor wanneer moet je je dan uitschrijven bij studielink? Weten jullie dat?
Ik heb de brief!!!!! En de beurs!!!!

Ik geloof dat je je voor 1 september moet uitschrijven dan... Maar daar moet je maar niet van uitgaan hoor!

Ik heb het, ik heb het, ik heb het!!! :feestje:
Ik heb ook de brief! En ik heb de beurs ook gekregen! Ik ga de lerarenopleiding Nederlands doen.

Vanavond drinken we er een borrel op!
Da's goed nieuws!

(Maar helaas.... Ik heb nog steeds niets gehoord..... )
Herstel: Ik heb de brief en de beurs!!! JOEHOE!!!! Ik hoop dat alle andere schrijfsters hier vandaag ook jubelend de beslissing komen melden!
heb de brief en OOK DE BEURS
Ha ladies,

Aah, lekker Nicjenic!

Inschrijving (bijna) geregeld gisteren en vandaag zal ik mijn diploma laten waarmerken (en verzenden) zodat het helemaal rond is!

Wat gaat dat inschrijven tegenwoordig lekker gemakkelijk zo online, is heel anders dan in mijn tijd....

Hopelijk is het bij de andere forumsters die hier in dit topic schrijven ook allemaal goedgekomen!?

Fijne dag allen!
Ik heb helaas nog steeds niets gehoord en zo ken ik meer mensen. Weet iemand van jullie op welke manier ik eventueel contact op zou kunnen nemen met DUO?
Hallo Groentje,

Wat akelig dat je nog niets hebt gehoord! Heb je het ook meteen op 1 april aangevraagd of heb je later je aanvraag ingediend?

Ik weet niet wat een goede verklaring kan zijn voor de extreem late reactie.... Hoe je contact kunt opnemen? Heb je per mail een bevestiging van je aanvraag ontvangen? Zo ja, in mijn bevestiging stonden geen contactgegevens, maar toen ik een mail had gestuurd over de datum van de uitslag (en of die misschien zonder communiceren verschoven was) kreeg ik wel een mail met een naam en telefoonnummer. Misschien kun je ook een mail sturen (lerarenbeurs@ocwduo.nl)? Ik heb wel een naam en telefoonnummer van de medewerker die mij een antwoord heeft gestuurd, maar dat kan ik niet zomaar hier openbaar maken, lijkt me.

Anders zou ik het niet weten.

Hoe dan ook: ik duim voor je dat aanvraag gehonoreerd wordt en ik duim voor een snelle verlossing!
Ik heb de beurs ook gekregen en de inschrijving is zo goed als rond. Heb er zin in om weer te beginnen!
Bedankt voor je berichtje eeeeehh, ik had alles al afgezocht naar de bevestigingsbrief waarvan ik wist dat ik hem gekregen had. Maar die stond dus gewoon in mijn mail in plaats van op papier. Ik heb de aanvraag begin mei op de bus gedaan en deze mail is van 15 mei. Maar eens kijken of ik via de mail reactie ga krijgen. Bedankt!
Groentje wat raar dat het bij jou zo lang duurt.

Heb jij ook de rekening van Marnix al gekregen? Ik vraag mij af wanneer we wat meer info krijgen over de intro dagen en het rooster (i know, ik wil alles duidelijk hebben en het liefst nu )
Wat fijn dat jullie al iets hebben gehoord.

Ik heb mijn aanvraag 19-04 opgestuurd en heb tot nu toe niets ontvangen (behalve de ontvangstbevestiging) :( :(
Ik keek net mijn rekening en het geld is binnen!!!!

En dat terwijl hier ng geen brief is binnengekomen.

Ik ben helemaal happy nu!!!

Weten jullie hoe ze dat bedrag uitrekenen? Ik heb namelijk echt een hoog bedrag gehad (3200¤) maar hoe rekenen ze je reiskosten/boekenkosten daarbij?
Het is het collegegeld + 10% boekengeld en 10% reiskosten. Met jouw bedrag is dat dus 3200:120x100= 2666,67 studiegeld en 266,67 boeken en 266,67 reis!

Wat gek dat je zonder brief wel geld hebt gekregen, maar wel fijn! Succes met de studie!
JA!

Ik heb vandaag reactie op mijn mail gekregen van Duo dat de beurs is toegekend. Net kwam ik er achter dat het geld zelfs gisteren al gestort is. Volgens de mail moet het papierwerk deze week nog volgen.

Ik ben nu zelf vooral nog benieuwd of ik ook de kosten voor vervanging nog vergoed krijg, maar ik ga er maar vanuit dat dit ook goed zit.

@konijnhangoor

Ik het het rooster + een literatuurlijst al op 16 juli via de mail gehad. Nadere informatie over de tweedaagse heb ik nog niet, maar er staat in die mail dat verdere informatie over de start van de opleiding na de zomervakantie volgt.

Als je je adres via pb stuurt kan ik het mailtje wel even doorsturen naar je?
@groentje

Ik hoop dat het gelukt is, was m'n eerste pm ever!

Over mijn intake heb ik wel contact gehad met Marnix, maar deze mail heb ik niet ontvangen, jammer!

Ik ben benieuwd naar die tweedaagse ivm het kamp dat ik bij mij op school organiseer... Dus fingers crossed dat dat niet samenvalt.
Fijn dat jullie de beurs allemaal hebben gekregen. Ik heb besloten om de beurs te annuleren, ik ga eerst via mijn werkgever een korte opleiding doen, kijken of dat bevalt. En als dat zo is, ga ik volgend jaar echt voor de master. Succes allemaal!
Phine, een verandering van plannen dus! Ook interessant natuurlijk. Weet je al welke opleiding? Veel succes in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven