Werk & Studie alle pijlers

Lerarenbeurs

08-03-2014 15:03 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil op 1 april (eerste dag waarop je je dit jaar kunt inschrijven) gaan inschrijven voor de lerarenbeurs. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt zeiden ze...

Via google ben ik een aanvraagformulier tegengekomen waar je je eigen gegevens en die van de in mijn geval universiteit moet invullen. Is dit het enige wat je moet doen, naast de werkgeversverklaring, voor het aanvragen? Of moet er ook nog een motivatiebrief o.i.d. bij?

Zijn er nog meer die komend jaar weer gaan studeren? Ben benieuwd welke opleidingen jullie gaan volgen!
Ik ga een lerarenbeurs aanvragen. Ik ben begonnen aan een studie psychologie aan de OU en dat bevalt zo goed dat ik wel de verplichting om 15 studiepunten per jaar te halen aandurf.

Voor zover ik weet hoef je niet te te motiveren wat je gaat doen en waarom, enkel het volgen van een erkende bachelor of master is voldoende, naast het uploaden van een werkgeversverklaring. Ik werk parttime en ga ook niet vragen om studieverlof, ik wil alleen erg graag mijn collegeld (zo'n 1600 a 2000 euro per jaar, bij de OU betaal je per vak) vergoed krijgen.

Aanvulling: waar heb jij het aanvraagformulier dan gevonden? Ik zie alleen maar dat ik dat per 1 april digitaal kan doen... Weet je zeker dat je niet het formulier van een eerder jaar hebt?
Ik ga de lerarenbeurs ook aanvragen. Volgens mij kun je alleen nog maar het formulier voor de werkgeversverklaring aanvragen en de rest pas 1 april. Ik ga m dan ook meteen op 1 april aanvragen.
Sassafras, jij gaat dus psychologie doen van de lerarenbeurs?

Ik neem aan de volledige universitaire deeltijdstudie. krijg je dan het volledige lesgeld vergoed?

Motion, wat ga jij doen?

Ik ben me enorm aan het oriënteren, lastig. Ik heb de juiste lft en nu het goede moment, kids op basisschool.....maar wat.....
Het aanvraagformulier is inderdaad van een voorgaand jaar. Heb ik dus niks aan, maar dan weet ik vast welke gegevens ik nodig heb straks. Wat eigenlijk als je die 15 punten niet haalt? Alles terugbetalen?

Ik ga zelf de master onderwijskunde doen. Eerst een jaar het schakeltraject en dan de master.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven