Werk & Studie alle pijlers

LinkedIn vraag

03-03-2021 18:47 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dit een hele stomme vraag en zie ik iets compleet over het hoofd, maar ik kom er niet uit.
Gister was ik een jaar in dienst bij mijn huidige werkgever. Ik zie op LinkedIn vaak meldingen “Feliciteerd Pietje met 1 jaar in dienst bij ...” Nu wilde ik zelf ook plaatsen dat ik een jaar in dienst ben, maar hoe doe ik dat?
Als ik ernaar google zie ik dat dat bij meldingen aan moet staan, maar dat staat bij mij aan maar er is geen standaard bericht geplaatst dat ik een jaar in dienst ben.
Als ik zelf een nieuwe bijdrage wil plaatsen kan ik kiezen voor jubileum maar dat is gelijk met foto/afbeelding, niet zo’n simpele melding die ik bij anderen altijd zie.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit doe? Ik heb het idee dat het heel simpel moet zijn maar ik kan het niet vinden 😅
Alvast bedankt!
Volgens mij doet LinkedIn dat automatisch. Maar het kan zijn dat je dan iets moet aanvinken in je instellingen.

Even gekeken, als je op Meldingen klikt, kun je daar instellingen aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt daar had ik inderdaad gekeken, maar die meldingen stonden al aan en toch is er niks geplaatst.
Dat doet LinkedIn automatisch.
Je kunt bij instellingen aangeven of je dit aan of uit wilt zetten.

Klik boven aan uw LinkedIn-homepagina op het pictogram ‘ik’.
Selecteer Instellingen en privacy in het keuzemenu.
Klik links op het tabblad Zichtbaarheid.
Klik in het gedeelte Zichtbaarheid van uw LinkedIn-activiteit op Wijzigen naast Functiewijzigingen, wijzigingen in opleiding en werkjubilea delen in uw profiel.
Schuif de knop naar Ja om uw profielwijzigingen te delen, of naar Nee om de profielwijzigingen niet meer te delen.

Op mobiel: klik op je foto. Dan naar instellingen > zichtbaarheid > profielupdates delen met uw netwerk > ja.
Panda1987 schreef:
03-03-2021 18:58
Ja klopt daar had ik inderdaad gekeken, maar die meldingen stonden al aan en toch is er niks geplaatst.
Hmm....... raar.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is inderdaad precies wat ik tegenkwam, maar die staat dus al aan.
Geen idee waarom het dan niet werkt, helaas. Bedankt voor het meedenken :)
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
03-03-2021 18:58
Ja klopt daar had ik inderdaad gekeken, maar die meldingen stonden al aan en toch is er niks geplaatst.
Mijn ervaring is dat het niet altijd op de dag nauwkeurig wordt gepubliceerd. Ik kreeg vorig jaar opeens allemaal likes omdat ik zoveel jaar in dienst zou zijn, en dat was ruim een maand na de datum die het had moeten zijn.
Maar krijg je dan zelf ook een melding? Of krijgen alleen je connecties die melding te zien zodat ze je kunnen feliciteren.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
03-03-2021 19:08
Mijn ervaring is dat het niet altijd op de dag nauwkeurig wordt gepubliceerd. Ik kreeg vorig jaar opeens allemaal likes omdat ik zoveel jaar in dienst zou zijn, en dat was ruim een maand na de datum die het had moeten zijn.
Ah misschien dat dat het dan is! Dan ben ik gewoon te ongeduldig. Zit even snel bij mn gegevens te kijken maar zie daar nu ook alleen Maart 2020 staan, geen exacte datum. Al staat er bij mijn baan dan weer 1 jaar en 1 maand... :lol:
Alle reacties Link kopieren
HolyGirl schreef:
03-03-2021 19:08
Maar krijg je dan zelf ook een melding? Of krijgen alleen je connecties die melding te zien zodat ze je kunnen feliciteren.
Volgens mij dit. Ik kreeg het nooit te zien totdat ik gefeliciteerd werd. Misschien ben je nog niet gefeliciteerd?
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
Ik had van de week ook mijn 1-jarig jubileum, dus zelf een berichtje geplaatst met een leuk videootje en een stukje tekst.. dat misschien een idee? Is ook wat leuker dan zo'n standaardmelding, vind ik.. nu kreeg ik allemaal superleuke reacties!
Alle reacties Link kopieren
vilya schreef:
03-03-2021 19:52
Ik had van de week ook mijn 1-jarig jubileum, dus zelf een berichtje geplaatst met een leuk videootje en een stukje tekst.. dat misschien een idee? Is ook wat leuker dan zo'n standaardmelding, vind ik.. nu kreeg ik allemaal superleuke reacties!
Ja daar zat ik ook aan te denken, misschien toch maar zoiets doen. Bedankt voor de tip :)
Alle reacties Link kopieren
Gaat inderdaad automatisch maar soms komt het op de 1e van de maand er op.
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
03-03-2021 19:54
Ja daar zat ik ook aan te denken, misschien toch maar zoiets doen. Bedankt voor de tip :)
Waarvoor wil je dat dan?
Alle reacties Link kopieren
ldp schreef:
03-03-2021 20:30
Waarvoor wil je dat dan?
Gewoon omdat ik dat leuk vind? Eerste mijlpaal 1 jaar, mag toch benoemd worden?
Ik heb dat ooit juist uitgezet, zo gênant.
novaviva schreef:
03-03-2021 21:10
Ik heb dat ooit juist uitgezet, zo gênant.
+1
Gefeliciteerd TO! :)
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
03-03-2021 20:47
Gewoon omdat ik dat leuk vind? Eerste mijlpaal 1 jaar, mag toch benoemd worden?
Ja hoor, van mij wel.

Ik hoor bij de actieve uitzetters, dus ik was benieuwd of iemand anders er een duidelijke reden voor had of een of ander doel ofzo.
Panda1987 schreef:
03-03-2021 20:47
Gewoon omdat ik dat leuk vind? Eerste mijlpaal 1 jaar, mag toch benoemd worden?
Ik ben dus een actieve uit-zetter. Als LinkedIn had bestaan toen ik een jaar in dienst was, :-o had ik het ook willen vieren :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven