Werk & Studie alle pijlers

LOI, NTI, NHA of Studieplan

28-12-2009 21:19 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik wil de opleiding medisch secretaresse gaan volgen maar ik weet niet goed bij welke ik dit moet gaan doen!

Wie of wie kan mij wat wijzer maken?
Ik heb geen ervaring met jouw studiekeuze, maar de studies van NHA en LOI bevielen mij goed. Die van het NTI was een ramp. de lesstof sloot helemaal niet aan bij het landelijk examen, wat ik dus nooit gehaald heb toen.
eh.......... kinderen???????????
Ik heb een aantal jaren geleden dezelfde studie gevolgd via de LOI (door omstandigheden mee moeten stoppen) en ga hem nu volgen via NHA. Bij mij hebben de kosten doorslag gegeven. Ik weet niet of jij daar op moet letten, maar bij de LOI heb je ook verplichte studiedagen enz. Kijk even goed naar dat soort zaken en neem dan pas je beslissing. Het is niet goedkoop allemaal, maar je hebt wel wat.
Ik ken de opleiding van het NTI, maar de lesstof is prima hoor, niets mis mee. Bij het NTI kun je de officieel erkende mbo-opleiding voor medisch secretaresse volgen. Er zijn geen landelijke examens zoals hierboven staat. De examens van het NTI zijn door de onderwijsinspectie goedgekeurd. Een goede opleiding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven