LOI Office Management of deeltijd SJD ?
dinsdag 4 augustus 2009 om 09:43
dinsdag 4 augustus 2009 om 09:47
LOI is een leuke manier van leren maar wel echt puur voor jezelf, op je CV heeft het nauwelijks toegevoegde waarde.
Je zou Schoevers kunnen gaan doen, maar dit is een erg dure opleiding. (aantal maanden in de avonduren) Wellicht is er een budget op je werk beschikbaar voor training/opleiding?
Je zou Schoevers kunnen gaan doen, maar dit is een erg dure opleiding. (aantal maanden in de avonduren) Wellicht is er een budget op je werk beschikbaar voor training/opleiding?
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
dinsdag 4 augustus 2009 om 10:35
Ik heb 2 voltijd opleidingen gedaan dus ik kan je eigenlijk niet vertellen hoe het zal gaan als je via de LOI een deeltijd opleiding zou gaan doen.
Je kunt veel leren op Schoevers wat je in de praktijk weer meeneemt, dat maakt het een leuke opleiding. Verder staat het goed op je CV maar stel je er niet al te veel van voor.
Je kunt veel leren op Schoevers wat je in de praktijk weer meeneemt, dat maakt het een leuke opleiding. Verder staat het goed op je CV maar stel je er niet al te veel van voor.
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
dinsdag 4 augustus 2009 om 13:52

zondag 18 oktober 2009 om 18:45
Hoi poppy,
Ik volg HBO Office Management via LOI.
Bevalt goed. Je moet een sterke motivatie hebben en zelf aan de slag kunnen gaan. Je haalt veel vakken bij de Associatie of MBA. ALlemaal mooie papieren dus! Misschien ben je er al uit maar ik kwam je bericht nog tegen. Als je nog vragen hebt... ?
Groetjes, Anna
Ik volg HBO Office Management via LOI.
Bevalt goed. Je moet een sterke motivatie hebben en zelf aan de slag kunnen gaan. Je haalt veel vakken bij de Associatie of MBA. ALlemaal mooie papieren dus! Misschien ben je er al uit maar ik kwam je bericht nog tegen. Als je nog vragen hebt... ?
Groetjes, Anna