Werk & Studie alle pijlers

LOI Office Management of deeltijd SJD ?

04-08-2009 09:43 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.. (en heren..)

Ik zit op dit moment erg in dubio.. Wil een opleiding erbij gaan doen, omdat ik weet dat ik meer in m'n mars heb.. En natuurlijk om me verder te ontwikkelen..

Dus wie heeft ervaring met een van de opleidingen, is er mee bezig, etc?
LOI is een leuke manier van leren maar wel echt puur voor jezelf, op je CV heeft het nauwelijks toegevoegde waarde.

Je zou Schoevers kunnen gaan doen, maar dit is een erg dure opleiding. (aantal maanden in de avonduren) Wellicht is er een budget op je werk beschikbaar voor training/opleiding?
Common sense is not so common.
Voltaire
.........................................
O ja helemaal vergeten dat doen ze inderdaad sinds een jaar, dus dat is wel ideaal! je hebt de opleiding van LOI met de goede naam van Schoevers.
Voltaire
Ben benieuwd welke "moeilijkheidsgraad" deze opleiding heeft.
Tja, ligt denk ik aan de keuze die je maakt, ze bieden verschillende niveaus aan
Voltaire
Heb je zelf ook 1 van deze opleidingen gedaan Sjors?
Nee ik heb nooit een opleiding van LOI gedaan, maar Schoevers is mij niet onbekend
Voltaire
Welke opleiding? (dan weet ik wat ik kan verwachten als k eventueel office management zou gaan doen)
Ik heb 2 voltijd opleidingen gedaan dus ik kan je eigenlijk niet vertellen hoe het zal gaan als je via de LOI een deeltijd opleiding zou gaan doen.

Je kunt veel leren op Schoevers wat je in de praktijk weer meeneemt, dat maakt het een leuke opleiding. Verder staat het goed op je CV maar stel je er niet al te veel van voor.
Voltaire
Ik heb eerst MBO Directiesecretaresse gevolgd. En daarna bij NCOI een jaar HBO Office Management in de avond uren gedaan. Is me erg goed bevallen! Sluit goed op elkaar aan.
quote:kattenk0p schreef op 04 augustus 2009 @ 12:02:

Ik heb eerst MBO Directiesecretaresse gevolgd. En daarna bij NCOI een jaar HBO Office Management in de avond uren gedaan. Is me erg goed bevallen! Sluit goed op elkaar aan..........................................
NCOI is particulier en gruwelijk duur. Is er geen baas die evt. jouw studiekosten wil betalen?
quote:toffifee schreef op 04 augustus 2009 @ 13:54:

NCOI is particulier en gruwelijk duur. Is er geen baas die evt. jouw studiekosten wil betalen?NCOI is idd erg duur, ben net een kijkje gaan nemen.
Hoi poppy,

Ik volg HBO Office Management via LOI.

Bevalt goed. Je moet een sterke motivatie hebben en zelf aan de slag kunnen gaan. Je haalt veel vakken bij de Associatie of MBA. ALlemaal mooie papieren dus! Misschien ben je er al uit maar ik kwam je bericht nog tegen. Als je nog vragen hebt... ?

Groetjes, Anna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven