Werk & Studie alle pijlers

Loopbaanadviseur gezocht in Friesland

21-07-2010 16:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn bij mij al vele mogelijke droombanen in gedachten de revue gepasseerd, maar ik kom steeds tot de ontdekking dat ik er niet helemaal uit kom. En zit een beetje met het stukje: Als ik het niet probeer, dan weet ik het ook niet, maar als ik het wel probeer en ik kom er achter dat het niets is, dan ben ik tijd & geld investering kwijt. Bovendien wil ik eigenlijk iets anders dan wat ik nu doe, maar wel iets waarbij ik mijn opleidingen, ervaringen en interesses bij kan gebruiken. Dus kom ik bij een loopbaanadviseur uit. Na even googlen kom ik bij een 3tal uit, maar hoe weet ik nou of dit wat is?

Wie weet er een goede loopbaanadviseur in Friesland? (Mogen ook provincies zijn aangrenzend aan Friesland, maar dan wel de grensgebieden zeg maar)

Wat waren jou ervaringen? En wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
antsje de zwart op de emmakade
Online via www.ik-coach.nl , degene heeft mij erg goed geholpen en neemt echt de tijd voor je.
Bedankt voor de tips so far! Iemand anders nog?

@ Lente24, een E-Coach? Daar had ik nog nooit van gehoord! Kun je er wat meer over vertellen. Ik heb de site al even bekeken, maar wat was jou persoonlijke ervaring? En wat heeft het je opgeleverd?/ Heb je er mee gedaan na dat het afgerond was?
De Valck personeelsadviseurs.... lijkt alleen voor werkgevers, maar is ook voor particulieren.
Ja ik ken De Valck Personeelsadviseurs ook! Neemt de tijd ervoor....Zit in drachten.
Ecoaching- het voordeel is dat het thuis kan-veel sneller is en niet inbelangrijk, het is goedkoper. Uiteindelijk ben ik er wijzer van geworden. Persoonlijk raad ik het iedereen aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven