Werk & Studie alle pijlers

Loopbaanbegeleiding/Coaching Amsterdam?

22-02-2017 11:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Ik ben na het behalen van mijn master aan het werk gegaan als projectmanager bij een reclamebureau. Inmiddels ben ik een half jaar verder en heb ik veel geleerd binnen mijn functie. Echter heb ik nu het gevoel dat ik een beetje stil sta, niet voldoende meer leer en niet genoeg ontwikkelingsmogelijkheden heb binnen het bedrijf/mijn functie.

Nu zit ik met het grote dilemma, ga ik verder solliciteren? Of ga ik kijken wat de mogelijkheden binnen het bedrijf zijn? Echter heb ik op dit moment geen idee wat ik wel zou willen en op welk vlak ik me op dit moment verder wil ontwikkelen. Daarom zat ik er aan te denken om met een loopbaancoach o.i.d. te gaan praten, om hier verder duidelijkheid in te krijgen en begeleiding in te krijgen (die ik niet vanuit mijn werkgever krijg).

Nu rest mijn vraag aan jullie: heeft er iemand advies m.b.t. loopbaancoaching/advies en heeft er toevallig iemand tips voor goeie coaches in de omgeving Amsterdam?

Dank alvast!!!
Ik pb je even
De zee is groen
Volgens mij heb je die funtie uit staan. Als je hem aan zet dan stuur ik je de naam van een coach waar ik veel aan gehad heb.
De zee is groen
Volgens mij heb ik 'm aangezet nu
Groenoog, zou ik die naam misschien ook mogen? Ik zit al een poosje vast en speel met het idee toch eens te praten met een coach.
Ha. Ik zou commissie moeten vragen!
De zee is groen
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-05-2017 15:56
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven