Werk & Studie alle pijlers

ludieke acties

10-10-2009 22:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort is het weer zo ver, dan moeten we iets leuks bedenken voor de directie. Ik heb werkelijk geen idee, dus als jullie nog voorbeelden, suggesties hebben van ludieke acties op het werk.....
In welke richting denk jij dan?

Moet het iets grappigs zijn (allemaal verkleed naar het werk) of serieuzer (samen ontbijten bijv.)?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Er is in de loop der jaren al heel wat bedacht. Het mag grappig, serieus, op het werk, buiten het werk, voor een bepaalde groep (vrouwen, ouderen). Het zou een bijzondere week kunnen zijn of een speciale dag.
Dancing with the stars. Krijgen ze allemaal een privedansleraar/lerares die een dans met ze gaat oefenen die ze dan op het personeelsfeest gaan opvoeren.
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt. Kun je vertellen wat het idee erachter is en wat jullie bijv. de afgelopen 3 jaar bedacht hebben?
Wissel een dag van werkplek.

Dus de jongste bediende wordt directeur, de directie-secretaresse wordt koffiejuffrouw etc.
Gaaf idee, Starshine. Moet je denk ik wel de klanten even inlichten van te voren...

Ander idee> Truth or dare. Kan carrieres kosten, maar het is iig wel spannend.
- Moordspel spelen

- Directie is een dag koffiejuffrouw

- Karaoke tijdens de lunch
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Nijntje schreef op 10 oktober 2009 @ 23:10:

Gaaf idee, Starshine. Moet je denk ik wel de klanten even inlichten van te voren...

.

misschien wel ja.

je kan het ook minder heftig invullen dat de directie (afwisselend) met de werkvloer meeloopt en andersom. Behalve dat het leuk is, kweek je ook meteen begrip voor elkaars werkzaamheden en dilemma's op het werk en leer je elkaar eens van een andere kant kennen.

Onze directeur loopt regelmatig een dagje mee op de werkvloer om zo feeling te houden met het 'echte werk'. HIj heeft zelfs een keer ingevallen toen er op een afdeling echt heel veel zieken waren.
volledig offtopic, maar ik word altijd vrolijk van jouw motto Starshine. Vanmorgen al op t BEO topic en nu weer. Twee keer net in een dipje en nu weer aan t zingen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Met z'n allen een speeltuin opknappen?

In samenspraak met een verpleeghuis een avond vierdaagse organiseren. Dus vier dagen achter elkaar met mensen die anders nooit buiten komen een route lopen.

Dat laatste heb ik ooit met school gedaan en was hartstike leuk.
quote:noanne schreef op 11 oktober 2009 @ 00:51:

volledig offtopic, maar ik word altijd vrolijk van jouw motto Starshine. Vanmorgen al op t BEO topic en nu weer. Twee keer net in een dipje en nu weer aan t zingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven