Werk & Studie alle pijlers

Minoren MWD/SPH

26-03-2015 10:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Geen idee of ik hier goed ben, maar ik probeer het gewoon.

Ik studeer MWD in Enschede en zit momenteel in mijn derde jaar.

Ik ben een half jaar later begonnen met stage, dus ik zal hier wat vertraging oplopen.

Ik wil wel graag beginnen met een minor in september en tegelijkertijd mijn stage afronden.

Ik wil een minor volgen binnen het Saxion en het liefst een met zo min mogelijk studiebelasting (dagen met lessen).

Al gekeken op kiesopmaat, maar daar staat het niet bij.

Weten jullie wat minoren zijn waarbij je niet zo veel naar school hoeft?

Ik weet dat ik wat moet kiezen dat ik het leukst vind, maar heel veel minoren lijken me leuk en interessant!

Alvast bedankt.
Ik zou iets kiezen waar je later wat aan hebt.

waar wil je werken en in die richting een minor doen.
Op je schoolsite wordt er toch uitgelegd hoeveel werkbelasting je minor ongeveer zal hebben? Tijden worden vaak past vastgesteld als het duidelijk is hoe groot de klas zal zijn etc. Ik weet niet hoe jij momenteel je werkdruk ervaart, maar stage en een minor tegelijk kan best zwaar zijn.

Daarom zou ik eerst stage volledig afronden en daarna voor een minor gaan die je super leuk lijkt.
Mijn lerares heeft aangeraden om dit te doen en ik dacht het is een goed idee om geen vertraging op de lopen verder. Maar helaas staat de studiebelasting nergens aangegeven
Wat gek om dat hier te vragen. Alsof er iemand hier op t forum zit die álle minoren van MWD/SPH kent, inclusief contactmomenten en studiebelasting.

Je kunt toch kijken naar een aantal minoren die je leuk lijken en als het aantal contactmomenten er niet bijstaat even contact opnemen met de docent?
Hoeveel uur moet je trouwens stage lopen?
Ze gaan allemaal uit van een standaard-belasting van 40 uur per week.