Werk & Studie alle pijlers

Mis je je collega’s?

23-06-2021 23:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen hebben hun collega’s een maand of 15 niet meer in het echt gezien. Mis je dat? Zou je op een vrije dag een uurtje rijden om met een groepje collega’s koffie/een biertje te drinken op een terras?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
24-06-2021 15:18
maar de kern van de vraag is: kom je ook op je vrije dag naar die borrels?
en dat was, ook buiten Corona om, altijd al gedoe bij bedrijven. Lang niet alle PT's hebben daar tijd en zin in
Als mijn privé-agenda het toelaat; zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd werk en privé graag apart dus nee eigenlijk niet (maar ik spreek ze gewoon via voice call).
Alle reacties Link kopieren
Een uurtje rijden op een vrije dag? Dat weet ik niet, ligt aan de collega's. Er zijn er een paar waar ik wel in de vrije tijd mee afspreek, maar daar kwam ik al pre corona over de vloer. Gelukkig doen we met vergaderingen ook van te voren een hoe zit je erbij vandaag - rondje.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk FT, dus als iets georganiseerd wordt... ben ik er toch al.
Maar ik vind een borrel/bbq midden op de werkdag, of direct na werktijd, een stuk prettiger in te passen, dan een teamuitje op zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Bellinis schreef:
24-06-2021 14:04
Nee hoor. Het advies is: werk thuis, tenzij het niet anders kan.

Is ook allemaal netjes overlegd, dus er wordt niks overtreden. :)
Ik zeg niet dat de wet wordt overtreden, ik geef aan dat het nogal apart is om iemand te verwijten dat ze eens in de zoveel tijd met een paar collega’s op kantoor werken voor het contact, terwijl je er zelf inmiddels iedere week zit.
stampertje12 wijzigde dit bericht op 24-06-2021 17:27
13.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
24-06-2021 14:35
Want??
Saai en lijkt me de sfeer en samenwerking ook niet ten goede komen.

Ik zie mn collega’s meer dan m’n vriendin. Moet er niet aan denken dat ik dan daar geen enkel persoonlijk gesprek zou hebben maar alleen maar over werkgerelateerde zaken zou praten.
Alle reacties Link kopieren
Nee, totaal niet. Als ik op kantoor ben maak ik met de meesten graag een praatje, maar als ik ze vanaf nu nooit meer zou zien is dat ook helemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
24-06-2021 17:24
Ik zeg niet dat de wet wordt overtreden, ik geef aan dat het nogal apart is om iemand te verwijten dat ze eens in de zoveel tijd met een paar collega’s op kantoor werken voor het contact, terwijl je er zelf inmiddels iedere week zit.
Waar zie je mij wat zeggen over het werken? Ik heb het met name over het gezellig samen op kantoor borrelen.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me lekker, weer eens ouderwets borrelen met collega's. Ik zou er zelfs een uur voor rijden.

Weer naar kantoor is tot nu toe nog geen daverend succes.

Omdat er nog maar beperkt op kantoor gewerkt wordt, zie je dan nog bijna niemand. Kun je net zo goed thuis blijven.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Normaliter ga ik vier dagen per week naar kantoor, sinds maart vorig jaar twee dagen per week. Vanaf volgende maand weer vier dagen per week. Ik werk standaard op kantoor op vrijdag, dus de vrijdagmiddagborrel heb ik ook nooit hoeven missen. Maar ik ben blij dat ik straks weer voltijds op kantoor ben, met het hele team i.p.v. verdeeld. Ik heb super leuke collega's, dus ben absoluut liever op kantoor dan thuis :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Ik mis mijn collega's niet, wel de gezelligheid en de interessante gesprekken. De paar collega's waar ik wat beter contact mee help spreek ik sowieso nog wel een eentje daarvan zie ik ook privé. Maar ik zou niet een uur gaan rijden voor een borrel tenzij het onder werktijd mag haha.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik mis ze niet. Had al niet echt een mega band met ze. Inmiddels ook op zoek naar een andere baan, want leuk contact met collegas mis ik wel…

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven