Werk & Studie alle pijlers

Motivatietopic voor studenten

31-10-2016 16:00 988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vast niet de enige die wel wat motivatie kan gebruiken. Ik heb volgende week tentamenweek en ik moet nog heel veel doen. Gelukkig zijn al mijn tentamens (op twee mondelinge tentamens na) aan het eind van de week. Heb ik nog wat extra tijd.



Zijn er mensen die zin hebben om mee te schrijven voor de nodige schoppen onder je kont? Ik dacht bijvoorbeeld aan doelen per dag opschrijven in dit topic, motiverende woorden van medestudenten als je er even doorheen zit, het delen van successen zoals mooie cijfers, etc.



Ik hoop op meeschrijvers! En dan ga ik nu weer studeren, want dit topic openen is natuurlijk ook gewoon uitstelgedrag.
Wat zijn we allemaal eensgezind dan , ik studeer in de richting van forensische pedagogiek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Grey schreef op 03 februari 2017 @ 16:43:

Wat zijn we allemaal eensgezind dan , ik studeer in de richting van forensische pedagogiek.Wauw, dat lijkt me ook heel gaaf! Ik zou het heel uitdagend vinden om die kant op te gaan als ik de kans krijg.
Alle reacties Link kopieren
@Heleen, wat een leuk onderwerp! Ik heb een boek waar een klein stukje daar over gaat, maar dat zal wel veel te basic zijn in vergelijking met wat jij schrijft. Moest je er toch iets aan hebben, laat je het maar weten ! (boek psychiatrie)



@Lady-Grey, wat moet ik me van forensische pedagogiek voorstellen? Profiel maken van een dader of stel ik me er iets fout bij voor?
quote:chentolove schreef op 03 februari 2017 @ 16:52:

@Heleen, wat een leuk onderwerp! Ik heb een boek waar een klein stukje daar over gaat, maar dat zal wel veel te basic zijn in vergelijking met wat jij schrijft. Moest je er toch iets aan hebben, laat je het maar weten ! (boek psychiatrie)