Werk & Studie alle pijlers

NCOI HBO management

09-08-2017 13:33 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de opleiding HBO management van het NCOI naast een volledige baan van 40 uur.
Geen ervaring met die specifieke opleider, wel met een HBO opleiding naast een fulltime baan. Studielast ongeveer 12 - 20 uur per week. Wat wil je precies weten?
Als het gaat om de combinatie fulltime werken en een studie: ik vond het zwaar, ik had nergens meer tijd voor en toen er privé andere zaken voorrang moesten krijgen (ernstige ziekte in naaste omgeving) heb ik bijna een jaar studievertraging opgelopen.
Was blij toen ik uiteindelijk de opleiding had afgerond en ik weer tijd had voor andere dingen.
Ik ben vooral benieuwd naar de opleiding HBO management van het NCOI hoe die wordt ervaren.
Ik zou je willen aanraden om nog eens te kijken naar een andere opleider die dezelfde opleiding aanbied. Ik zit momenteel bij NCOI, doe een 3-jarige HBO Bachelor opleiding naast mijn fulltime baan maar vanaf volgend jaar september stap ik over naar een hogeschool. Het is echt belachelijk hoeveel geld NCOI verdient. Vanaf volgend jaar bespaar ik € 357,- per maand op mijn kosten. En voor elke scheet vraagt NCOI nog extra geld, alsof ze niet genoeg verdienen.

Ik heb een fout gemaakt door te snel voor NCOI te kiezen maar ik raad het iedereen af. De opleiding zelf is leuk en de klassikale lessen zijn ook goed geregeld maar zeker niet het geld waard.
Consistency compounds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven