Werk & Studie alle pijlers

Niet relaxt op werk

27-01-2017 10:49 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Al een tijd loop ik hier mee rond... Voel me niet prettig op mijn werk.. Collega zei een keer tegen andere collega dat hij mij niet moet en dat kwam weer bij mij. Hij zit tegenover mij en nu lukt het niet om normaal te doen terwijl ik dat wel graag wil. Hebben jullie hier ervaring mee en hoe kan ik het beter maken. Ik ga niet met hem praten. Door te zeggen waarom mag je mij niet
Ben sowieso onrustig op mijn werk. Zijn er meer die dat hebben
quote:Marana_ schreef op 27 januari 2017 @ 11:30:

Oh my, 531 berichten, allemaal alleen in topics die door TO zelf geopend zijn...oh, dan kan ik zonder lezen gewoon tikken:

Zoek Hulp!
quote:dropje1979 schreef op 27 januari 2017 @ 11:44:

Ik wat bedoel je marana?Dat je niet overkomt alsof je betrokken bent met anderen, je toont je niet empatisch. Ook tegenover je collega niet. Jij hebt over hem geroddeld, het is heel terecht dat hij daar boos over is, en het enige wat jij je aantrekt is dat hij het jou niet vergeeft. Je verzwijgt in eerste instantie waarom hij jou niet mag, terwijl hij daar een heel gegronde reden toe heeft.
quote:subon schreef op 27 januari 2017 @ 11:50:

[...]

En ja, dat mag maar ik vermoed dat ze bedoelde dat het wel iets zegt over wat je gemiddeld bezighoudt en met wie je begaan bent.Precies
Als 1979 je geboortejaar is, wordt het serieus tijd dat je volwassen wordt
quote:dropje1979 schreef op 27 januari 2017 @ 11:51:

Ben sowieso onrustig op mijn werk. Zijn er meer die dat hebbenIk zou er een topic over openen
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Waarom zouden wij tijd in jou blijven steken, terwijl jij niets voor ons doet? De wederkerigheid ontbreekt nogal.
Hij vergeeft het wel maar vergeet het niet. En ja ik heb al een hele tijd hulp
quote:Marana_ schreef op 27 januari 2017 @ 11:57:

[...]

Dat je niet overkomt alsof je betrokken bent met anderen, je toont je niet empatisch. Ook tegenover je collega niet. Jij hebt over hem geroddeld, het is heel terecht dat hij daar boos over is, en het enige wat jij je aantrekt is dat hij het jou niet vergeeft. Je verzwijgt in eerste instantie waarom hij jou niet mag, terwijl hij daar een heel gegronde reden toe heeft.Hij zegt tegen een tiental collega's al hij buitenstaat.. Haar moet ik niet en doelt op mij
quote:dropje1979 schreef op 27 januari 2017 @ 12:01:

Hij vergeeft het wel maar vergeet het niet. En ja ik heb al een hele tijd hulpEn dat is een probleem omdat? Niet iedereen hoeft jou aardig te vinden. Of vind jij soms wel iedereen aardig??
Ik vind je een beetje kinderachtig. Roddelen over collega's via werkmail en de olifant in de kamer niet uitpraten. Je kunt niet verwachten dat problemen opgelost worden als ze doodgezwegen worden.

Kaart het eens aan als jij je er nog zo rot over voelt.
quote:dropje1979 schreef op 27 januari 2017 @ 12:01:

Hij vergeeft het wel maar vergeet het niet. En ja ik heb al een hele tijd hulp

En kun je je dat ook voorstellen dat ie dat zo zegt? Ik wel eigenlijk. Stel je maar eens voor dat het andersom geweest zou zijn.

Hij doet normaal zeg je, meer kun je niet verwachten lijkt me, niet nadat je zo lullig over hem geroddeld hebt.
Oh alsjeblieft To, stap eens uit die slachtofferrol en get a life!
quote:dropje1979 schreef op 27 januari 2017 @ 12:03:

[...]

Hij zegt tegen een tiental collega's al hij buitenstaat.. Haar moet ik niet en doelt op mijTja, van hem ook niet netjes, maar dat ie geen fan van je is kan ik wel begrijpen. Kennelijk was het iets waar jullie 'm flink mee geraakt hebben.
Ik snap het wel grobbekuiken maar hij zegt ik wil er niet meer over praten. Als hij de kantine inkomt schrik ik gewoon. Dat is niet meer nodig na zo'n tijd. Ik blijf het mijzelf kwalijk nemen
quote:Grobbekuiken schreef op 27 januari 2017 @ 12:11:

[...]

Tja, van hem ook niet netjes, maar dat ie geen fan van je is kan ik wel begrijpen. Kennelijk was het iets waar jullie 'm flink mee geraakt hebben.Hij was nogal handtastelijk. Daar ging het vaak over
quote:Renaissance schreef op 27 januari 2017 @ 12:11:

Oh alsjeblieft To, stap eens uit die slachtofferrol en get a life!Dat zeg je nu helemaal goed! Ik ben kinderachtig bezig dat is ook zo. Maar hoe krijg ik dat weer normaal. Dat ik relaxt ben
quote:dropje1979 schreef op 27 januari 2017 @ 12:16:

[...]

Dat zeg je nu helemaal goed! Ik ben kinderachtig bezig dat is ook zo. Maar hoe krijg ik dat weer normaal. Dat ik relaxt benZie mijn eerste post.

[...]

Dat zeg je nu helemaal goed! Ik ben kinderachtig bezig dat is ook zo. Maar hoe krijg ik dat weer normaal. Dat ik relaxt benDoor te denken dat je het geprobeerd hebt maar dat hij zelf kiest om de lucht niet te klaren, dus zijn probleem? En daarbij de gedachte dat je nou eenmaal niet met iedereen dikke vriendjes kan zijn.

[...]

Dat zeg je nu helemaal goed! Ik ben kinderachtig bezig dat is ook zo. Maar hoe krijg ik dat weer normaal. Dat ik relaxt ben

Je hebt allerlei tips gehad maar gaat nergens op in. Je herhaalt alleen maar hoe erg het voor jou is. Dus idd, get a life, get over it. Wees de volwassene die je zou zijn.

Enne...dat het van hem niet netjes zou zijn wat hij op de parkeerplaats heeft gezegd tegen collega's....als iemand mij via mail naar een derde beschuldigt van handtastelijkheden zou ik erger reageren. Dus knijp maar in je handjes met zijn reactie en volwassenheid.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
quote:Grobbekuiken schreef op 27 januari 2017 @ 12:21:

[...]

Door te denken dat je het geprobeerd hebt maar dat hij zelf kiest om de lucht niet te klaren, dus zijn probleem? En daarbij de gedachte dat je nou eenmaal niet met iedereen dikke vriendjes kan zijn.Hij klaart de lucht wel
quote:subon schreef op 27 januari 2017 @ 12:30:

[...]

Je hebt allerlei tips gehad maar gaat nergens op in. Je herhaalt alleen maar hoe erg het voor jou is. Dus idd, get a life, get over it. Wees de volwassene die je zou zijn.

Enne...dat het van hem niet netjes zou zijn wat hij op de parkeerplaats heeft gezegd tegen collega's....als iemand mij via mail naar een derde beschuldigt van handtastelijkheden zou ik erger reageren. Dus knijp maar in je handjes met zijn reactie en volwassenheid.Beschuldigd? Het was echt zo..
Oké ik zal het loslaten... Er niet meer over denken en denken wat geweest is is geweest...
quote:subon schreef op 27 januari 2017 @ 12:30:

[...]

Enne...dat het van hem niet netjes zou zijn wat hij op de parkeerplaats heeft gezegd tegen collega's....als iemand mij via mail naar een derde beschuldigt van handtastelijkheden zou ik erger reageren. Dus knijp maar in je handjes met zijn reactie en volwassenheid.Mjah...ik waarschijnlijk ook wel hoor, maar krek gezien doet ie nu hetzelfde (vandaar dat niet netjes, wel begrijpelijk, dat zeker).
Move on TO.

Neem een hobby, vraag collega naar zijn hobby of whatever, ga ergens anders zitten , bied nogmaals je excuses aan weet ik veel! maar ga wat doen ipv piepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven