Werk & Studie alle pijlers

Nieuwe baan en opleiding

09-01-2013 20:27 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zicht op een nieuwe baan en ik wil vragen wat verstandig is. Ik ben op dit moment bezig met een opleiding die in de richting is van de baan. Ik wil niet precies zeggen wat het is i.v.m. herkenbaarheid, maar ik wil graag weten of het reel is om te vragen of mijn nieuwe werkgever wil bijdragen aan die opleiding, in tijd of in geld, maar vooral het eerste.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Tijd lijkt mij reëler dan geld. Misschien kun je afspreken dat als je de opleiding hebt afgerond je in salaris omhoog gaat?
Maar om het ter sprake te brengen is dus niet gek? Ze weten al dat ik die opleiding doe, dat is tijdens het sollicitatie gesprek al aan de orde gekomen.
Je vraagt ze eigenlijk om in je te investeren zonder dat zij weten of je het wel waard bent om in te investeren. Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar ik zou het niet gek vinden als ze zouden zeggen dat je er misschien pas na een jaar voor in aanmerking zou kunnen komen.
@felicity, dat is waar, maar ik heb wel al laten zien dat ik het kan, want ik heb mijn tentamens tot nu toe gehaald en het verkrijgen van het diploma is voor de werkgever ook belangrijk, denk aan eisen die aan het beroep gesteld worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven