Werk & Studie alle pijlers

Nieuwe baan .... maar eerst nog opzeggen!

12-02-2010 09:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een andere baan, en die heb ik nu dus gevonden. Heerlijk! Vanmiddag tekenen, en dan ..... maandag opzeggen bij mijn huidige werkgever! Maar wat vind ik dat toch moeilijk, slik. Heb er 5 jaar gezeten, en ik ben zo slecht in afscheid nemen.

Kan er nu al van wakker liggen dat ik maandag dat gesprek moet voeren, erg he . En dat terwijl ik toch echt ontzettend blij met mijn nieuwe baan ben! Heb er weinig moeite voor hoeven te doen eerlijk gezegd, uitdaging, leuke mensen, weinig reistijd .... maar eerst die grote hindernis van het opzeggen maar gehad hebben, dan kan ik pas gaan genieten:-)
Gefeliciteerd!! (En stiekem benijd ik je ten zeerste)

Geniet van dat vrije gevoel, de nieuwigheid, de spanning!
Gefeliciteerd! En ik begrijp dat je het spannend vindt op te zeggen! Hier nog zo een die met tranen in haar ogen de banen opzegt om vervolgens nuchter te horen dat ze het wel hadden zien aan komen.

Veel plezier vanmiddag!
Volg je hart. Dat klopt.
ik kon alleen maar lachen toen ik op ging zeggen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik snap je gevoel. En ik zou je willen aanraden om vandaag al op te zeggen (als dat mogelijk is). In het weekend wordt het alleen maar groter in je hoofd en zie je er steeds meer tegenop
Het is en blijft een zakelijke overeenkomst he? En je had blijkbaar ook een goede reden om er níet meer te willen werken. Hou dat in je achterhoofd, en zeg vandaag al op als het kan. Maak het niet te persoonlijk, het opzeggen is zakelijk. Tranen kun je altijd nog laten bij het afscheidnemen, als je daar behoefte aan hebt.
Spannend,en heel herkenbaar je gevoel,maar je bent niet voor niets naar een andere baan gaan zoeken.....Kan je vandaag niet vragen voor een gesprek,(duurt tenslotte geen uren wel?)lijkt me niet leuk zo het weekend in te gaan!?
Succes met je nieuwe baan en met opzeggen!!
Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb afgelopen dinsdag opgezegd, en het viel erg mee. Ze waren zelfs blij voor me dat ik een andere leuke baan gevonden heb :-)
wat zou ik graag met je willen ruilen....! Tis inderdaad moeilijk, zo'n opzeggesprek maar bedenk; je hebt de keus gemaakt om te gaan en wilt dit dus echt. Je wordt er niet gelukkiger van als je nu niet zou doorbijten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven