Nieuwe baan .... maar eerst nog opzeggen!
vrijdag 12 februari 2010 om 09:22
Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een andere baan, en die heb ik nu dus gevonden. Heerlijk! Vanmiddag tekenen, en dan ..... maandag opzeggen bij mijn huidige werkgever! Maar wat vind ik dat toch moeilijk, slik. Heb er 5 jaar gezeten, en ik ben zo slecht in afscheid nemen.
Kan er nu al van wakker liggen dat ik maandag dat gesprek moet voeren, erg he . En dat terwijl ik toch echt ontzettend blij met mijn nieuwe baan ben! Heb er weinig moeite voor hoeven te doen eerlijk gezegd, uitdaging, leuke mensen, weinig reistijd .... maar eerst die grote hindernis van het opzeggen maar gehad hebben, dan kan ik pas gaan genieten:-)
Kan er nu al van wakker liggen dat ik maandag dat gesprek moet voeren, erg he . En dat terwijl ik toch echt ontzettend blij met mijn nieuwe baan ben! Heb er weinig moeite voor hoeven te doen eerlijk gezegd, uitdaging, leuke mensen, weinig reistijd .... maar eerst die grote hindernis van het opzeggen maar gehad hebben, dan kan ik pas gaan genieten:-)
vrijdag 12 februari 2010 om 09:39
vrijdag 12 februari 2010 om 10:46
Het is en blijft een zakelijke overeenkomst he? En je had blijkbaar ook een goede reden om er níet meer te willen werken. Hou dat in je achterhoofd, en zeg vandaag al op als het kan. Maak het niet te persoonlijk, het opzeggen is zakelijk. Tranen kun je altijd nog laten bij het afscheidnemen, als je daar behoefte aan hebt.