Nieuwe opleiding volgen?
maandag 15 oktober 2012 om 21:13
Ik wil misschien de opleiding frontoffice medewerker volgen op het mbo maar ik heb mijn twijfels hier en daar omdat ik graag een bbl opleiding wil volgen en geen bol (voltijd) het duurt 3 jaartjes (bol) en ik ben nu 20 en ik heb al eerder een mbo opleiding gevolgd maar ik was daarmee gestopt (verkeerde keuze) en nu voel ik me veels te oud om opnieuw te beginnen aan een bol opleiding, (voordeel = krijgt wel ov en stufi). Als ik aan een bbl opleiding zou willen beginnen heb ik ook geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken. Heeft iemand van jullie enig idee wat de beste optie zou kunnen zijn voor mij?? (ervaringen, advies etc)
maandag 15 oktober 2012 om 22:01
20 te oud? Sinds wanneer? Dan ben je 23 als je klaar bent. Dat is toch niet oud? Ik was 19 toen ik aan mijn mbo 4 opleiding begon, daarna nog hbo gedaan. Voelde mij echt niet te oud hoor. Zou het gewoon doen als ik jou was. Ik ben nu bijna 28 en wil in januari weer een opleiding gaan doen omdat in mijn branche voorlopig geen werk te vinden is. Voel mij er niet te oud voor hoor.