Werk & Studie alle pijlers

Nieuwe studie

04-09-2018 20:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag een nieuwe studie gaan doen of misschien het onderwijs in. Enkel ... ben ik niet te oud? 46... omg
Als je het financieel kan doen, waarom niet?
Ja dat kan wel . Dat is niet het probleem. Gewoon de onzekerheid over de leeftijd.
Kessel1972 schreef:
04-09-2018 20:42
Ja dat kan wel . Dat is niet het probleem. Gewoon de onzekerheid over de leeftijd.
Je bent nooit te oud, doen!!
46 is een prima leeftijd hoor. Met mijn 1e opleiding had ik 2 klasgenoten die boven de 55 waren :)
Leeftijd kan best, je moet nog 20 jaar.
Kessel1972 schreef:
04-09-2018 20:42
Ik ben recent met een bachelor gestart, als ik niks geks doe heb ik mijn master rond mijn 65e.

Ik denk niet dat je te oud bent.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Google even op ‘zij instromer onderwijs’. Een tweejarige opleiding waarbij je meteen voor de klas kan als je het assessment goed doorloopt. Juist in het onderwijs is jouw leeftijd en ervaring een groot voordeel!
Mijn man zat met een 82-jarige in de collegebanken. Ze heeft zelfs de master Filosofie gehaald. Dus nee, je bent nooit te oud om te leren.
JollyRider schreef:
04-09-2018 20:55
Ik ben recent met een bachelor gestart, als ik niks geks doe heb ik mijn master rond mijn 65e.

Ik denk niet dat je te oud bent.
:high5:

Alleen als ik niks geks doe heb ik mijn master op mijn 61e.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Op mijn deeltijdopleiding Bedrijfskunde zaten veel 50+ ers. Sommige gestuurd door hun werkgever, anderen omdat ze zichzelf nog wilde ontwikkelen. Ging prima met 20/30 jarigen.
Oooo wat fijn deze reacties. Het geeft zeker gelijk motivatie om stappen te ondernemen. Dank jullie wel.
Ik doe zelf een voltijd lerarenopleiding. Recent gestart op een nieuw stage plek. Mijn stage begeleider heeft in 2012 zijn leraren opleiding afgerond. Hij is nu 54. Dus door je leeftijd moet je zeker niet twijfelen voor een studie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven