NMA Marketing
woensdag 18 juli 2012 om 11:36
Ik wil deze opleiding gaan doen. Het kan via de NTI oid, maar kun je ook zelf studeren met de boeken en dan examen doen? Is die opleiding echt nodig? Ik heb nog niet veel ervaring met marketing maar wil wel werk gaan doen in die richting, is deze opleiding voldoende daarvoor? (heb al hbo gedaan maar totaal iets anders)
Kortom ervaringsdeskundigen gezocht!
Kortom ervaringsdeskundigen gezocht!
woensdag 18 juli 2012 om 11:50
woensdag 18 juli 2012 om 11:55
Ik heb de opleiding gedaan bij een opleidingscentrum en ik vond het zwaar. Erg zwaar. Volgens mij hadden we 22 lesavonden (1 avond in de week) en zo'n 10 uur huiswerk per week. De eerste lessen viel dit nog mee, maar op een gegeven moment waren die 10 uren echt nodig. Dat had ik onderschat. En ik was niet de enige. Al m'n klasgenoten vonden het qua huiswerk tegenvallen en qua lesstof ook.
Wat ook tegenvalt is dat je 10 weken moet wachten op de uitslag van 't examen. Pff. ben al haast vergeten dat ik examen deed!
Bij de open vragen van het examen moet je trouwens wél termen kennen. En er zijn heel veel formules, die je moet kennen.
Tuurlijk is het wel te doen. Ik ben zelf wel exact ingesteld (dus kan goed rekenen en dergelijke) maar ben slecht in economie.
Wat ook tegenvalt is dat je 10 weken moet wachten op de uitslag van 't examen. Pff. ben al haast vergeten dat ik examen deed!
Bij de open vragen van het examen moet je trouwens wél termen kennen. En er zijn heel veel formules, die je moet kennen.
Tuurlijk is het wel te doen. Ik ben zelf wel exact ingesteld (dus kan goed rekenen en dergelijke) maar ben slecht in economie.
Later is nu
woensdag 18 juli 2012 om 12:18
woensdag 18 juli 2012 om 13:23
Nima A vond ik erg makkelijk, maar was de enige van mijn cursusgroep die het in één keer gehaald heeft. Nima B was wat lastiger, maar ook goed te doen, als je goed oude examens oefent.