Werk & Studie alle pijlers

nog geen contract al twee maand aan het werk

11-08-2010 17:13 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik werk nu al bijna 2 maanden bij een organisatie voor kinderopvang als invalkracht. Het werk bevalt me goed maar ik heb nog steeds geen contract getekend. Ik heb al eens gevraagd en de meneer waar ik mee sprak ze dat ze er wel mee bezig waren maar dat is inmiddels ook alweer 4 weken geleden. Wat moet ik hiervan denken en heeft iemand dit wel eens eerder meegemaakt?
Heb je al wel salaris ontvangen?
nee
Dan zou ik morgen direct weer contact opnemen met HRM en de salaris administratie.
ik heb wel geld teruggekregen voor de vog die ik aan moest vragen
ja maar ik wil niet zeurderig overkomen
quote:rose1 schreef op 11 augustus 2010 @ 17:17:

ja maar ik wil niet zeurderig overkomenDan doe je toch niets? Ook prima.
Yep, been there done that bij een hele grote bank. Gevolg dat ze mij uiteindelijk een contract voor onbepaalde tijd moesten geven omdat ook niet aangetoond kon worden dat er afspraken waren voor een contract bepaalde tijd (alles ging mondeling bij ons) en zij wel al die tijd mijn salaris hadden doorbetaald. Volgens mij is het wettelijk dat bij betaling van 3 maandsalarissen en geen contract, dat er geclaimd kan worden voor een dienstverband onbepaalde tijd.
Oh ok goed dat ik dat weet, dan wacht ik ook nog even af met erachteraan te gaan :P. Als ik tenminste binnenkort weleens salaris ontvang
Zou er als de donder achteraan gaan, dan maar een zeur. Je bent toch geen vrijwilliger....
quote:Pompiedoe schreef op 11 augustus 2010 @ 17:18: