Nu al zenuwen
vrijdag 7 oktober 2011 om 13:15
Hai,
Ik moet het even van me afschrijven, zodat ik voor de komende uurtjes even mijn gedachten kan verzetten.
Om 16 uur heb ik een sollicitatie gesprek voor zo'n leuke functie! En ik ben zó bang dat ik het gesprek verpest en niet word aangenomen. ik heb nu al de zenuwen ervoor, heb me al goed voor bereid.
Weet mijn antwoorden op de eventuele vragen die gesteld kunnen worden, weet van binnen naar buiten wat het bedrijf doet. Weet zelfs vragen over de website, het bedrijf die ik zelf kan stellen.
Maar nog heb ik de zenuwen.. Arirhg... Ik wil een sigaret, even wegroken met de zenuwen (maar goed, nu al bijna 3 weken gestopt dus doen we ok niet).
Goed, maar even joggen ofzo haha
Ik moet het even van me afschrijven, zodat ik voor de komende uurtjes even mijn gedachten kan verzetten.
Om 16 uur heb ik een sollicitatie gesprek voor zo'n leuke functie! En ik ben zó bang dat ik het gesprek verpest en niet word aangenomen. ik heb nu al de zenuwen ervoor, heb me al goed voor bereid.
Weet mijn antwoorden op de eventuele vragen die gesteld kunnen worden, weet van binnen naar buiten wat het bedrijf doet. Weet zelfs vragen over de website, het bedrijf die ik zelf kan stellen.
Maar nog heb ik de zenuwen.. Arirhg... Ik wil een sigaret, even wegroken met de zenuwen (maar goed, nu al bijna 3 weken gestopt dus doen we ok niet).
Goed, maar even joggen ofzo haha
vrijdag 7 oktober 2011 om 13:28
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:05
Mocht je jezelf door je zenuwen even in de knoop praten oid tijdens je gesprek: diep ademhalen en eerlijk zeggen dat je de baan erg graag wilt en dat je daarom wat zenuwachtig bent, met een stralende lach. Dat relativeert voor jezelf en laat duidelijk zien dat je de baan echt graag wilt. Hopelijk valt er dan ook een bepaalde spanning weg en is het ijs gebroken. Hangt wel een beetje van de functie af of je daarmee weg komt of niet, dat dan weer wel.
zaterdag 8 oktober 2011 om 12:04
Ik was redelijk kalm, maar op het moment dat ik zat ben ik door de zenuwen gaan brabbelen en op de vragen die hij stelde klapte ik dicht..
Het is belachelijk! Maar ik denk het niet, op sommige momenten ging het ook goed hoor, als ik antwoord gaf was het gedetialleerd. En als hij over de functie begon was ik erg enthousaist..
Ik hoor 't vrijdag..
In ieder geval bedankt voor jullie lieve berichtjes!!
Het is belachelijk! Maar ik denk het niet, op sommige momenten ging het ook goed hoor, als ik antwoord gaf was het gedetialleerd. En als hij over de functie begon was ik erg enthousaist..
Ik hoor 't vrijdag..
In ieder geval bedankt voor jullie lieve berichtjes!!