Werk & Studie alle pijlers

Oeps 2x gesolliciteerd

19-03-2012 21:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via de de site van 'uizendbureau' kwam ik een leuke vacature tegen waarop ik direct heb gereageerd. Echter bij het verstuur-formulier kreeg ik een aantal keren een foutmelding ...

Op de site van het betreffende bedrijf zag ik dezelfde vacature en dus heb ik de sollicitatie gewoon naar het e-mail van de contactpersoon gestuurd.

En drie minuten later kreeg ik alsnog een bevestiging van het het uitzendbureau. Die is toch doorgekomen.

Nu zullen ze twee sollicitaties van mij krijgen. Zal dat erg opdringerig overkomen? Zal ik die van uitzendbureau vie mail cancelen, zodat ze die niet doorsturen naar het bedrijf? Of zal ik het zo laten met de gedachte misschien kom ik zo wel extra gemotiveerd over ;)
Here I am - now what are your other two wishes...
Lekker zo laten, beter te vaak dan te weinig. Misschien kom je er via t uzb niet door en via de contactpersoon wel of andersom.
Mailtje sturen naar de contactpersoon dat er iets fout is gegaan. En dat ze daardoor 2 sollicitaties van je hebben ontvagen...

Simple it is :D
Ik zou het zo laten. Ik krijg regelmatig 2x een sollicitatie binnen. Ik delete er gewoon eentje van.
Bedrijf neemt je liever rechtstreeks aan zonder tussenkomst van uitzendbureau . Dan kost het hen best veel geld.
Nee joh, ze zien het vanzelf wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven