Werk & Studie alle pijlers

Office manager functie aannemen?

18-10-2023 11:04 59 berichten
Binnenkort gaat er bij mij op werk het een en ander veranderen en we gaan uitbreiden in personeel.
Mijn werkgever is regelmatig op pad en dan nam ik het over, alleen was ik maar in mijn eentje, dus dan is het ook niet anders.

Nu is tussen neus en lippen door ter spraken gekomen of de functie office manager niet iets voor mij zou zijn en eerlijk ik weet het niet. Hij is nog niet concreet met een voorstel gekomen. Op dit moment ben ik ook maar gewoon in loondienst als kantoormedewerker.

Behalve dat dan mijn taak wordt om mensen aan te spreken en te sturen als hij er niet is, dus ook als ze eventueel te laat komen of de kantjes ervan lopen. Ik weet niet of dit iets is waar ik perse gelukkig van wordt ik heb helemaal geen zin om andere aan te moeten spreken op hun gedrag en als het dan mis gaat bij mij verhaal wordt gehaald.
Ik heb geen ervaring als office manager en dit weet hij. Vaak vind ik nu al dat hij best veel op mij leunt. Wat ik zeker zie als een compliment, maar toen ik hier kwam werken was dit niet wat ik had verwacht van de functie en verantwoordelijkheden. Dit is uiteraard gecompenseerd met meer salaris.

Daarnaast wil ik in de toekomst minder gaan werken dit weet hij niet en hoeft hij ook nog niet te weten, omdat hierin nog niets concreet is.
Iemand die ervaring of advies heeft? Die ook van kantoorfunctie naar office manager is gegaan of soortgelijk.

Iets wat wellicht belangrijk is om te vermelden het wordt een nieuw team, dus geen bestaand team van collega's waar ik al eerder mee heb samen gewerkt en dat ik nu opeens op de andere stoel zit voor ze. Misschien ontbreekt bij mij ook gewoon de ambitie.

Ik open dit topic, omdat ik op het moment twijfel en eerder neig naar een nee, maar ik wil niet later spijt krijgen dat ik deze kans heb laten schieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oude_Man_2 schreef:
19-10-2023 12:04