Werk & Studie alle pijlers

Omscholen doktersassistent

19-05-2014 09:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag?

Ik heb mij ingeschreven voor de 1 jarige sprint opleiding tot doktersassistent (vanwege mijn zorg achtergrond kan ik hem verkort doen) Nu moet ik voor september een werk leer plek zien te vinden.

Is dit te doen? Zijn er mensen die makkelijk een werk leer plek hebben gevonden als doktersassistent? En hebben jullie alles aangeschreven?
Ik heb hier regelmatig gelezen dat een stageplek erg moeilijk is, en dat ze ver buiten hun eigen regio hebben moeten zoeken. Hoe dat zit met een leer-werkplek weet ik niet, is dat echt heel iets anders?

Succes in ieder geval.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leer-werkplek is nog moeilijker, omdat dit betaald is. Je krijgt dan gewoon salaris, dus daar zijn ze al helemaal niet happig op. Begin dus op tijd met zoeken, nu dus
Dank je!

Daar ben ik dus ook bang voor dat het niet gaat lukken voor september. Ik mag niet starten met de opleiding voor ik een werk leer plek gevonden heb..
Ik ben al op zoek maar het valt niet mee inderdaad!!
Via welke organisatie ga je de opleiding volgen?
Roc Utrecht minnimouse
Even een vraagje, ik heb me vorig jaar ook voor deze opleiding ingeschreven, werkplek e.d. was al geregeld, net voor de zomer kreeg ik te horen dat de opleiding vanuit het ROC niet door kon gaan.

Heb jij een andere verkorte en betaalbare opleiding kunnen vinden? Of iets van het ROC vernomen of deze opleiding ooit wel door gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven