Omscholing.
maandag 5 juni 2017 om 07:59
Ik wil volgend jaar februari hopelijk de opleiding verzorgende IG BBL voor volwassenen gaan volgen aan het ROC. Ik ben alleenverdiener,alleenstaand. Zal hiervoor mijn huidige baan moeten opzeggen,werk nu nog fulltime. Maar dit is een droom en die wil ik gaan waarmaken, anders doe ik het nooit meer. Hoe kan ik dit gaan doen, wat inkomsten betreft, zal toch mijn vaste lasten moeten betalen. Iemand hier ervaring mee?
maandag 5 juni 2017 om 19:26
Dat is ook zo, moet ik zelf naar opzoek. Wil in februari 2018 starten dus maar een beetje vroeg erachteraan gaan.
maandag 5 juni 2017 om 19:30
Cinderella76 schreef: ↑05-06-2017 19:07Bedankt voor je reactie krullen-bol, ik wil binnenkort eerst eens opzoek naar een geschikte werk/leerplek. Was dit voor jouw lastig om dit te vinden of ging dit vrij makkelijk. Alsik dit maar eens voor mekaar heb. Dat ik tijdelijk rustig aan moet gaan doen wat geld betreft vindt ik niet erg, het is voor een goed doel. En anders zoek ik voor 10/16 uur als dat lukt nog eeen baantje erbij.
maandag 5 juni 2017 om 19:38
Cinderella76 schreef: ↑05-06-2017 19:36ik woon in het oosten des lands! Hier is ook wel het een en ander te vinden, maar optijd erbij zijn.
maandag 5 juni 2017 om 20:42
dinsdag 6 juni 2017 om 18:39
dinsdag 6 juni 2017 om 19:35
Helaas ik woon in Overijsselkrullen-bol schreef: ↑05-06-2017 20:42Hmm als je in Brabant had gewoond had ik je wel verder kunnen helpen.
Waar ik werk zijn de vacatures namelijk niet op te vullen en inderdaad wordt de opleiding voor je betaald.
Ik was eigenlijk na mijn sollicitatie brief en daarna gesprek meteen aangenomen.
dinsdag 6 juni 2017 om 19:36
dat had ik ook gelezen, we gaan het eens bekijken.fientje1982 schreef: ↑06-06-2017 14:59Je kun je eventueel ook de levenslang leren beurs aanvragen. Mocht het niet vergoed worden. Zie hiervoor DUO