Ongelijk behandeld/ondergewaardeerd

maandag 9 december 2019 om 07:32
Ik weet niet of ik dit bij werk, psyche of relaties moet plaatsen
Ik doe al negen jaar vrijwilligerswerk op een scoutinggroep. Ik ben al lid sinds mijn elfde en breng er al jaren veel tijd door ook buiten de tijd met de kinderen om
Ik heb dit altijd met heel veel plezier gedaan en al die tijd mijn hart en ziel er in gestoken
Nu is het tijd om, in ieder geval tijdelijk, te stoppen
Vorig jaar is iemand anders gestopt. Voor haar zijn de ouders van de kinderen ingelicht en is er een afscheidscadeautje geregeld.
Voor mij gebeurd dit niet.
Afgelopen week heb ik mijn teamleider een berichtje gestuurd omdat ik er over wilde praten. Het zit mjn dwars en ik wilde de lucht graag klaren.
Hij is zonder iets te zeggen weggegaan nadat we klaar waren met het gedeelte voor de kinderen
Dat het nu zo rot afgesloten lijkt te worden doet mij heel erg pijn.
Daar bovenop kwam de realisatie dat dot niet de eerste keer is dat er voor een ander wel iets leuks word gedaan en voor mij niet.
Zoals het geregistreerd partnerschap met mijn vriend (die nog langer vrijwillig is bij deze club) een nader stel heeft een bloemetje gehad en wij niks
Bij het aankondigen van een zwangerschap ook voor die persoon een bloemetje en een berichtje op social media voor de ouders en leden. Bij mij is er geen woord over rerept
Ik heb nooit gedacht mijn tijd bij deze club zo naar aaf te sluiten. Ik ben er best wel verdrietig om
Ik weet niet zo goed hoe nu verder
Ik doe al negen jaar vrijwilligerswerk op een scoutinggroep. Ik ben al lid sinds mijn elfde en breng er al jaren veel tijd door ook buiten de tijd met de kinderen om
Ik heb dit altijd met heel veel plezier gedaan en al die tijd mijn hart en ziel er in gestoken
Nu is het tijd om, in ieder geval tijdelijk, te stoppen
Vorig jaar is iemand anders gestopt. Voor haar zijn de ouders van de kinderen ingelicht en is er een afscheidscadeautje geregeld.
Voor mij gebeurd dit niet.