Werk & Studie alle pijlers

Onterechte BSA

11-07-2019 20:09 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2019 23:49
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yaszmin schreef:
11-07-2019 21:31
Ook als de docent dit gewoon goedgekeurd heeft en er sprake is van persoonlijke omstandigheden?
Je moet zo zien dat je bij persoonlijke omstandigheden in aanmerking kan komen voor uitstel op het bsa. Of je dat uitstel ook krijgt hangt van meerdere factoren af, Geen vraag die je zo even kunt beantwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Yaszmin schreef:
11-07-2019 21:31
Ook als de docent dit gewoon goedgekeurd heeft en er sprake is van persoonlijke omstandigheden?
Ja ook dan, Wiscat moet in het eerste jaar gehaald worden, overigens kent mijn HBO, nog een bezemweek, voor degene, die in soortgelijke situatie als jou zitten.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je bezwaar kan aantekenen tegen dit besluit?

Los daarvan zie ik niet helemaal in waarom omstandigheden die doorgaans een bewuste eigen keuze zijn (zwanger worden, een nieuwe baan nemen, verhuizen), anders dan bijvoorbeeld ziekte, voor rekening van de onderwijsinstelling moeten komen.
Alle reacties Link kopieren
Forecastle schreef:
11-07-2019 22:41
Ik neem aan dat je bezwaar kan aantekenen tegen dit besluit?

Los daarvan zie ik niet helemaal in waarom omstandigheden die doorgaans een bewuste eigen keuze zijn (zwanger worden, een nieuwe baan nemen, verhuizen), anders dan bijvoorbeeld ziekte, voor rekening van de onderwijsinstelling moeten komen.
....
anoniem_104893 wijzigde dit bericht op 11-07-2019 22:59
44.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom haal je nu je op weg?
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het onterecht niet in je topic-titel:
Je moest 50 studiepunten halen + bepaalde vakken afronden. Aan het laatst heb je niet voldaan!
Je kunt het aankaarten bij de examencommissie en door het stof gaan voor een nieuwe kans. Maar je gelijk halen lijkt me in deze geen goede insteek...
Alle reacties Link kopieren
Tja, ook in die laatste post schuif je het weer af. Die nieuwe baan is wel degelijk een eigen keuze geweest. Weliswaar misschien een die goed is voor je opleiding, maar nog steeds een vrije keuze. Je kiest er niet voor om bv ziek te worden, je kiest er niet voor om een ongeluk te krijgen etc. Maar een nieuwe baan kies je toch echt zelf.

Een zwangerschap kan een beetje onverwacht komen, maar duurt nog best even een tijdje. In al die tijd had je op een rijtje kunnen zetten waar je aan moest voldoen. Als je bezwaar aan tekent zou ik dat echt doen op grond van: het gaat alleen om 2 vak dat ik nog kan herkansen. Zonder daarvoor de schuld naar je mentor of stagebegeleider te schuiven. Het is geen basisschool, kom nou.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de adviezen. Ik was benieuwd hoe jullie het als buitenstaanders bekeken. Ik weet voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Yaszmin schreef:
11-07-2019 23:00
Bedankt allemaal voor de adviezen. Ik was benieuwd hoe jullie het als buitenstaanders bekeken. Ik weet voldoende.
nog geen reden om je OP te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
12-07-2019 00:12
nog geen reden om je OP te verwijderen.
Is dat niet gepast dan?
Alle reacties Link kopieren
Yaszmin schreef:
12-07-2019 00:14
Is dat niet gepast dan?
staat zelfs in de huisregels: https://www.viva.nl/huisregels/
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
12-07-2019 00:18
staat zelfs in de huisregels: https://www.viva.nl/huisregels/
Ik zie het! Bedankt dat ik daarop gewezen wordt. Sorry moderators het was niet de bedoeling om de regels te overtreden...
Alle reacties Link kopieren
Je mag het weghalen maar krijgt er een officiële waarschuwing voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven