ontslag nemen
donderdag 27 maart 2014 om 20:45
HELP !!!
Ik heb een niet al te lieve bazin !
Nou loopt 30 maart a.s. mijn contract af, en heb gesolliciteerd naar een andere baan en kreeg vandaag te horen dat ik ben aangenomen !! Dolgelukkig natuurlijk want kan hier fulltime werken ipv parttime. Maar hoe ga ik dit vertellen ? Ik weet dat het kortdag is en dat ze helemaal uit haar plaat gaat dus ik scheit 7 kleuren ! Deze nieuwe baan maakt mij alleen maar beter dus alleen maar pluspunten ! En ben er al een tijdje klaar mee omdat ik continu word afgesnauwd en vd week werd me verteld dat ik dik ben ( en dat valt echt wel mee !!)
Ik heb een niet al te lieve bazin !
Nou loopt 30 maart a.s. mijn contract af, en heb gesolliciteerd naar een andere baan en kreeg vandaag te horen dat ik ben aangenomen !! Dolgelukkig natuurlijk want kan hier fulltime werken ipv parttime. Maar hoe ga ik dit vertellen ? Ik weet dat het kortdag is en dat ze helemaal uit haar plaat gaat dus ik scheit 7 kleuren ! Deze nieuwe baan maakt mij alleen maar beter dus alleen maar pluspunten ! En ben er al een tijdje klaar mee omdat ik continu word afgesnauwd en vd week werd me verteld dat ik dik ben ( en dat valt echt wel mee !!)
if no one hates you, you re doing something boringî¡
donderdag 27 maart 2014 om 20:49
donderdag 27 maart 2014 om 21:01
Ik zou haar gewoon vragen waar je je spullen kunt inleveren op je laatste werkdag? Of dat ie nog iets moet doen om alles goed af te ronden. Dan gaat het haar echt wel dagen..... Stel nou dat je geen andere nieuwe baan had, dan had de 30e alsnog je laatste dag kunnen zijn? Zij heeft jou toch ook niks laten weten?
donderdag 27 maart 2014 om 21:14
donderdag 27 maart 2014 om 21:18
Ja ik moet zowieso voor me eigen toekomst kiezen ! Denk dar zij er ook niet op rekent dat ik weg ga en aangezien wij op afspraak werken met klanten en ik de enige werknemer ben heeft ze een groot probleem... maar das niet mijn probleem..
Bedankt gewoon netjes mijn ex klanten op Facebook en verder adios.
Bedankt gewoon netjes mijn ex klanten op Facebook en verder adios.
donderdag 27 maart 2014 om 21:20
Toen ik trouwens vorig jaar vertelde dat ik zwanger was kreeg ik een kopje koffie letterlijk naar me hoofd en me contract liep ook af en dreigde ze dat ze hem niet zou verlengen en ik maar zwart moest werken en toen kreeg ik een miskraam kon ik ineens een contract krijgen...
donderdag 27 maart 2014 om 21:40
donderdag 27 maart 2014 om 21:54
quote:dhlady schreef op 27 maart 2014 @ 21:20:
Toen ik trouwens vorig jaar vertelde dat ik zwanger was kreeg ik een kopje koffie letterlijk naar me hoofd en me contract liep ook af en dreigde ze dat ze hem niet zou verlengen en ik maar zwart moest werken en toen kreeg ik een miskraam kon ik ineens een contract krijgen...
Damn. Gelukkig ben je daar vanaf zeg.
Sterkte ermee, en succes bij je nieuwe baan!
Damn. Gelukkig ben je daar vanaf zeg.
Sterkte ermee, en succes bij je nieuwe baan!
donderdag 27 maart 2014 om 22:09
Zorg dat je nieuwe contract getekend is.
En zaterdag is officieel je laatste werkdag. Ik zou aan het eind van de dag vragen waar ik mijn sleutels van kluisje (of toegangsdeur of wat dan ook maar) kan inleveren, haar een hand geven, vriendelijk bedanken voor de samenwerking in de afgelopen periode.
Omdraaien en weg lopen. Als je buiten bent nog even een kushandje na sturen.
En geniet van je vrijheid en je nieuwe baan.
En zaterdag is officieel je laatste werkdag. Ik zou aan het eind van de dag vragen waar ik mijn sleutels van kluisje (of toegangsdeur of wat dan ook maar) kan inleveren, haar een hand geven, vriendelijk bedanken voor de samenwerking in de afgelopen periode.
Omdraaien en weg lopen. Als je buiten bent nog even een kushandje na sturen.
En geniet van je vrijheid en je nieuwe baan.
Doe ik niet aan....
donderdag 27 maart 2014 om 22:26
Mooi toch nu zit zij met een probleem en dat is lekker niet jouw probleem haha ik zou niet kunnen wachten om het te zeggen alles wat ze daarna roept gewoon ene oor in andere oor uit en denken heb toch nieuwe baan succes en van harte met je nieuwe baan
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
donderdag 27 maart 2014 om 23:21
Hou het inderdaad netjes. Als ik jou was, zou ik zou zeggen dat m'n contract afloopt en dat ik een nieuwe baan heb gevonden. En dan overleggen hoe je alles afrondt enzo.
Mocht ze echt lullig doen of een kopje naar je hoofd gooien (serieus?!) dan zou ik me omdraaien en direct weg gaan. Dan maar iets minder netjes.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Mocht ze echt lullig doen of een kopje naar je hoofd gooien (serieus?!) dan zou ik me omdraaien en direct weg gaan. Dan maar iets minder netjes.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!