Opdrachten gezocht!
maandag 10 juni 2019 om 22:59
Een hele goede avond allemaal
Ik ben opzoek naar “schoolopdrachten”. Ik ben studie en werkloos. Allemaal heel vervelend, lastig en saai. Ik zal er hier verder ook niet over uit wijken want dat is verder niet relevant.
Nu ben ik wel heel erg leergierig. Als het nu even via de schoolse manier niet lukt dan maar anders. Ik ben op zoek naar schoolopdrachten. Ik zoek vaak via internet maar dan kom ik vaak op basisschool dingen uit
Hiermee bedoel ik: het liefst praktische opdrachten waar een theoretische opdracht aanhangt. Net zoals op de middelbare school dat je uilenballen moest zoeken, vervolgens uitpluizen en er een verslag van schrijven.
Het mag ook helemaal theoretisch zijn.
Op mijn betere dagen wil ik graag iets meer uitdaging dus iets doen qua leren.
Dus hier mijn vraag
Zijn er mensen die dit soort opdrachten hebben? Zoals middelbare school opdrachten, studie opdrachten, oefenvellen. Jullie snappen wel een beetje wat ik bedoel.
Mijn voornaamste interesses zijn:
ps: Zeg alsjeblieft geen dingen zoals “ga gewoon naar school dan”
Ik ben ook niet instaat op cursussen te volgen.
Misschien is het niet nodig om dat laatste hier te vermelden maar mensen zijn ontzettend Beoordelend over anderen zoals denk ik vele weten. Daar heb ik even geen trek in
Veel Liefs Nien
Ik ben opzoek naar “schoolopdrachten”. Ik ben studie en werkloos. Allemaal heel vervelend, lastig en saai. Ik zal er hier verder ook niet over uit wijken want dat is verder niet relevant.
Nu ben ik wel heel erg leergierig. Als het nu even via de schoolse manier niet lukt dan maar anders. Ik ben op zoek naar schoolopdrachten. Ik zoek vaak via internet maar dan kom ik vaak op basisschool dingen uit
Hiermee bedoel ik: het liefst praktische opdrachten waar een theoretische opdracht aanhangt. Net zoals op de middelbare school dat je uilenballen moest zoeken, vervolgens uitpluizen en er een verslag van schrijven.
Het mag ook helemaal theoretisch zijn.
Op mijn betere dagen wil ik graag iets meer uitdaging dus iets doen qua leren.
Zijn er mensen die dit soort opdrachten hebben? Zoals middelbare school opdrachten, studie opdrachten, oefenvellen. Jullie snappen wel een beetje wat ik bedoel.
Mijn voornaamste interesses zijn:
- Biologie
Ethologie
Geschiedenis
Ecologie
Zoölogie
Psychologie
ps: Zeg alsjeblieft geen dingen zoals “ga gewoon naar school dan”
Ik ben ook niet instaat op cursussen te volgen.
Misschien is het niet nodig om dat laatste hier te vermelden maar mensen zijn ontzettend Beoordelend over anderen zoals denk ik vele weten. Daar heb ik even geen trek in
Veel Liefs Nien
maandag 10 juni 2019 om 23:29
dinsdag 11 juni 2019 om 01:21
https://maken.wikiwijs.nl/125040/Keuzep ... ucten_vmbo
Via deze link leer jij zelf een online game maken. Zelf was dit een schoolopdracht van mij en ik vond het een en al ellende, uiteindelijk is het gelukt en zo trots als een pauw.
Via deze link leer jij zelf een online game maken. Zelf was dit een schoolopdracht van mij en ik vond het een en al ellende, uiteindelijk is het gelukt en zo trots als een pauw.
dinsdag 11 juni 2019 om 09:35
Mijn vader en ik downloaden ieder jaar de vwo-examens geschiedenis en aardrijkskunde. De vraagstelling is vaak superleuk en je bent er zo tussen de bedrijven door een week mee zoet. Nu werken wij beide fulltime en hebben we er weinig tijd voor, maar toch denk ik dat je met opzoekwerk en zijweggetjes inslaan daar best een paar dagen mee kunt stukslaan.
dinsdag 11 juni 2019 om 11:47
Ken je de Khan academie? Dat is een leuke app / website waar je van allerlei vakken dingen kan doen.
Verder zou je eens op de site van de kNAG kunnen kijken.
Zoek eens op veldwerkopdrachten
Digischool.nl
Staan van alle vakken ontzettend veel opdrachten op. Even aanmelden voor de leermiddelendatabank.
Verder zou je eens op de site van de kNAG kunnen kijken.
Zoek eens op veldwerkopdrachten
Digischool.nl
Staan van alle vakken ontzettend veel opdrachten op. Even aanmelden voor de leermiddelendatabank.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 11 juni 2019 om 15:53