Werk & Studie alle pijlers

Oprekker/Afrekker...

04-03-2012 16:04 18 berichten
Deze vacature kreeg ik vandaag binnen van het UWV,voor mij een beetje te ver weg,elke dag 2 keer bijna 2 uur in de auto ..

Wellicht iets voor iemand regio Eindhoven?

Naam van de functie : Productiemedewerker.

Voor een aluminiumbewerkingsbedrijf in de regio Eindhoven zijn we op zoek naar een Oprekker/Afrekker.

Voorbewerken van aluminiumproducten die geanodiseerd dienen te worden. Zoals deurkrukken, haakjes, bewegwijzeringbordjes, onderdelen voor de automotive industrie etc. Door het anodiseerproces komt er een beschermlaag op het aluminiumproduct wat o.a. roest tegengaat.

Producten met behulp van bevestigingsmaterialen op de daarvoor bestemde rekken bevestigen.

Na het anodiseerproces producten van rekken halen en verzendklaar maken, inpakken etc.

Vervaldatum : 16 maart 2012

Voorkeurvacature :

Referentienummer : 2516213

Arbeidsvoorwaarden Werklocatie

Werklocatie : Geen vaste werklocatie

Werktijden

Werktijd per week : 36 - 40 uur per week

Soort werktijd : Werktijden volgens kantooruren

Soort contract : Vast

Soort salaris : Vast loon / uurloon

Salarisindicatie : 1900,00 bruto per maand

Overige wensen Woonlocatie

Heel Nederland

Overige eisen

LBO/MBO werk- en denkniveau

Enig technisch inzicht, technische affiniteit is vereist

Bij voorkeur ervaring als operator

Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Fulltime functie in 3 ploegen met uitzicht op een vaste aanstelling

Bron - Werk.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht aan iets heel anders na het lezen van de OP.
quote:tirzami schreef op 04 maart 2012 @ 16:07:

Ik dacht aan iets heel anders na het lezen van de OP. Dan had het op een andere pijler gestaan
Ik moest ook even twee keer kijken haha. Wat hebben we toch slechte gedachten hahaha
Haha! Hier nog een.. A dirty mind is a joy forever
quote:dunschiller schreef op 04 maart 2012 @ 16:09:

[...]

Dan had het op een andere pijler gestaan Ik dacht het anders ook. En de pijler kon ik niet zien bij dat rijtje onderwerptitels (in het rood, hier rechts).
quote:tirzami schreef op 04 maart 2012 @ 16:07:

Ik dacht aan iets heel anders na het lezen van de OP. Precies, vooral i.c.m. met de titel eronder.
Ik vind 'm wel passen bij het topic hieronder, hello erectie, goodbye erectie.
Ha, dirty minds think alike
Wat een slecht salaris, voor een 3 ploegendienst.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
2 uur heen en 2 uur terug nadat je de hele dag hebt ge..

Met of zonder file's.
quote:Eindeloos schreef op 04 maart 2012 @ 16:24:

Wat een slecht salaris, voor een 3 ploegendienst.

Don't shoot me ... ik heb het ook alleen maar gekopieerd ..

Geen idee of er nog een toeslag bij komt zoals je ziet staat dat er niet bij..
Wat klopt hier niet?

Eerst wordt gezegd werktijden zijn volgens kantooruren en dan later blijkt het een ploegendienst te zijn.

Of zit ik nu te slapen?
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 04 maart 2012 @ 16:32:

Wat klopt hier niet?

Eerst wordt gezegd werktijden zijn volgens kantooruren en dan later blijkt het een ploegendienst te zijn.

Of zit ik nu te slapen?

Hoe je het ook leest ...

Er wórdt tijdens kantooruren gewerkt...
quote:lamaatje schreef op 04 maart 2012 @ 16:32:

Wat klopt hier niet?

Of zit ik nu te slapen?Het kan natuurlijk zo zijn dat de eerste ploeg bijvoorbeeld om 07:30 begint, de tweede op 08:30 en de derde om 09:30. Dan word er inderdaad gewerkt tijdens kantooruren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het is in elk geval wél een serieuze vacature, ik had de vage hoop om er iemand eventueel mee te helpen op een "verloren" zondag ...
Dunschiller, misschien heeft forummer Zwerveruitkering (waarvan ik al die tijd gedacht had dat het een man was) interesse. Die heeft namelijk net een topic geopend over het kiezen van een beroep.
Waarom plaats je hier in godesnaam deze vacature? Wie op zoek is naar een vacature kan daarvoor wel betere sites vinden, mag ik toch hopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven